مدیا پلیر کدک پک / Media Player Codec Pack 4.4.2

Media Player Codec Pack 4.4.2
مدیا پلیر کدک پک

  • کاربرد : کدک صوتی و تصویری
  • نسخه :Version 4.4.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Media Player Codec Pack
  • سال تولید : 2016

توضیحات

مجموعه ای بسیار کامل و کاربردی از کدک های مختلف جهت اجرای فایلهای صوتی و تصویری در اختیار شما کاربران قرار می دهد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید تمامی فرمت های صوتی و تصویری را بر روی کامپیوتر اجرا کنید. کافیست شما برنامه مورد نظر را بر روی سیستم نصب کنید و تیک هایی را که مایل هستید در برنامه اضافه کنید و بعد از نصب خواهید دید که این کدک ها به پلیرهای موجود در سیستم شما متصل و هماهنگ می شوند و شما می توانید هر فایل صوتی و تصویری را از طریق پلیرهایی که نصب کرده اید اجرا کنید. در واقع این برنامه پلیر برای شما نصب نمی کند بلکه کدک ها را بر روی پلیرهای سیستم شما اضافه می کند. علاوه بر codec ها، این مجموعه دارای filter ها و splitter هایی برای پخش بهتر فایل های صوتی و تصویری می باشد. همچنین بعد از نصب امکان پخش XCD ، VCD ، SVCD و DVD نیز وجود خواهد داشت. این برنامه فرمت های فشرده شده مانند x264 , h.264 , AVC , DivX , XviD , MP4 , MPEG4 , MPEG2 , AC3 , DTS را اجرا کرده و فرمت های mkv , .avi , .flv , .mp4 , .m4v , .m4a , .ogm , .flac , .ape , .aac , .ogg , .mpc و... را براحتی نمایش می دهد.

Description

The Media Player Codec Pack supports almost every compression and file type used by modern video and audio files.

Run "Setup.exe" file and install it.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری