مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس / Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable 32 & 64 bit

Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable 32 & 64 bit
مایکروسافت ویژوال سی پلاس پلاس

  • کاربرد : نرم افزار بسته توزیع مجدد ویژوال سی پلاس پلاس
  • نسخه :Version 2013
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سیستم مورد نیاز : Microsoft Windows XPMicrosoft Windows VistaMicrosoft Windows 7Microsoft Windows 8Microsoft Windo
  • سال تولید : 2013

توضیحات

Microsoft Visual C++ Redistributable یک محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار (IDE) برای زبان‌های برنامه نویسی سی و سی پلاس پلاس است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه می‌شود؛ این برنامه ابزاری برای توسعه و رفع ایراد کد های سی پلاس پلاس در اختیار برنامه نویسان قرار می‌دهد مخصوصاً کدهایی که برای رابط نرم افزاری ویندوز، DirectX و دات نت فریم ورک (Microsoft .NET Framework) نوشته شده‌اند.

بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها برای این که به درستی اجرا شوند نیاز به بسته‌های قابل توزیع مجدد سی پلاس پلاس (Microsoft Visual C++ Redistributable) دارند، چرا که این نرم افزارها برای اجرا شدن نیاز به یک سری فایل‌ها و کتاب خانه‌هایی دارند که توسط سی پلاس پلاس نوشته شده اند و فایل‌های مورد نیاز این برنامه‌ها را باید در این بسته جستجو کرد.

بسته‌ای که برای دانلود پیش روی شما قرار دارد، شامل تمامی نسخه‌های ویژوال سی پلاس پلاس، بسته اضافی ویژوال بیسک، بسته اضافی ویژوال سی (هم نسخه 32 و هم نسخه 64 بیتی) در قالب یک بسته کامل است و نصب آن به همه کاربران حتماً توصیه می‌شود، چون در صورت نصب نبودن این بسته، بسیاری از نرم افزارها به درستی کار نخواهند کرد و پیغام‌های متعددی مانند زیر می‌دهند:

This applications has failed to start because MSVCP.dll was not found.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Visual C++ Redistributable:
- شامل بودن تمامی نسخه‌های منتشر شده از سال 2005 تا 2015 به همراه تمامی آپدیت‌های آن‌ها
- شامل بودن بسته‌ ویژوال بیسک و سی جهت هماهنگی بیشتر و تکمیل بسته موجود
- رفع نیاز از نصب برنامه‌ی سنگین Microsoft Visual Studio
- نصب تمامی کامپوننت‌ها و کتابخانه‌های مورد نیاز
- قابلیت Uninstall کردن هر یک از نسخه‌ها به صورت تک تک در مواقع لازم
- قابلیت بروزرسانی آسان و راحت بسته در صورت انتشار نسخه جدید

Description

Microsoft Visual C++ (often abbreviated as MSVC or VC++) is an integrated development environment (IDE) product from Microsoft for the C, C++, and C++/CLI programming languages. It features tools for developing and debugging C++ code, especially code written for the Microsoft Windows API, the DirectX API, and the Microsoft .NET Framework.
Many applications require redistributable Visual C++ packages to function correctly. These packages are often installed independently of applications, allowing multiple applications to make use of the package while only having to install it once. These Visual C++ redistributable and runtime packages are mostly installed for standard libraries that many applications use.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری