ملاقات با امام زمان

ملاقات با امام زمان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده :  سید حسن ابطهی
  • تعداد صفحه : 271

توضیحات

بطور یقین بوده اند در طول تاریخ تشیع انسان های با سعادت و برجستگانی که به زیارت سیمای مبارک حضرت در طول غیبت ایشان نائل آمده اند و این قضیه به طور اجمال و کلی مورد تأیید همگان می باشد ولی در مورد تک تک موارد مذکور در این کتاب یا کتاب های دیگر شاید نتوان اظهار نظر قاطع و مشخصی کرد و بیشتر آنها تجربه های شخصی افراد است . از طرفی هم بوده اند بسیار افراد متقی و شایسته و مرضی امام زمان (عج ) که یا به زیارت ایشان نائل نیامده و یا آن وجود مبارک را نشناخته اند. بنابراین آنچه که بر ما واجب و مورد انتظار و توقع آن جناب است تقوا و عمل به وظیفه و اجتناب از گناهان و انتظار فرج و دعا برای سلامتی وجود آن مولای کل است و بقیه مطلب با خداوند و صلاحدید اوست . شاید شما هم روزی به زیارت ایشان نائل شوید ان شاءالله.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری