دو اکسپرس / DevExpress Components 16.2.6.17090

DevExpress Components 16.2.6.17090
دو اکسپرس

  • کاربرد : کامپوننت‌های Delphi و C++Builder و نیز کامپوننت‌های NET.
  • نسخه :Version 16.2.6.17090
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : DevExpress
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شرکت Developer Express در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و با ارائه‌ی کامپوننت‌های Delphi و C++Builder و نیز کامپوننت‌های NET. با نام DevExpress به‌سرعت به یکی از برترین شرکت‌های ارائه‌کننده‌ی کامپوننت‌های برنامه‌نویسی تبدیل شد. امکاناتی از قبیل طراحی رابط‌‌های کاربری با گرافیک و امکانات فوق‌العاده و پیشرفته، گزارش‌گیری کامل و دقیق برای انواع پلت‌فرم‌های رومیزی و همراه و نیز ابزار بررسی رفع خطای کدهای برنامه‌نویسی در Visual Studio توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

Description

DevExpress (Developer Express Inc) is a software development company founded in 1998 with headquarters in Glendale, California.[1][2] DevExpress initially started producing UI Controls for Borland Delphi/C++Builder and ActiveX Controls for Microsoft Visual Studio. Presently, DevExpress has products targeting developers that use Delphi/C++Builder, Visual Studio and HTML5/JavaScript technologies.[

برای فعال‌سازی مجموعه‌ی Universal، پس از نصب، ابتدا از محیط ویژوال استودیو خارج شده و سپس فایل Patch.exe موجود در پوشه‌ی Crack را با Run as administrator اجرا و اعمال کنید. درصورتی که نسخه‌ی قبلی Patch اعمال شده باشد، به‌شکل خودکار حذف خواهد شد. Patch ارائه‌شده، برای نسخه‌های ۱۴ قابل استفاده است؛ کرک به‌روزشده برای نسخه‌ی ۱۵ نیز قرار گرفته است. برای نصب مجموعه‌ی VCL، بهترین راه استفاده از ابزار DevExpress VCL Components Automatic Installer یا DxAutoInstaller است که به‌راحتی امکان نصب و استفاده از کامپوننت‌ها و سورس‌های VCL را فراهم می‌کند.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری