مکس ول رندر / NextLimit Maxwell Render Studio v4.0.1.1 X64

NextLimit Maxwell Render Studio v4.0.1.1 X64
مکس ول رندر

  • کاربرد : نرم افزار رندرینگ سه بعدی قدرتمند
  • نسخه :Version 4.0.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Next Limit S.L.
  • سال تولید : 2017

توضیحات

گاهی اوقات ممکن است مطالبی در رابطه با ساخت یک انیمیشن بخوانید و درآن مطالب خوانده شده ممکن است با اصطلاحی هم چون رندر مواجه شوید و برای شما ممکن است این سوال پیش آمده باشد که رندر چیست؟ Render یا پرداخت صحنه، سازنده صحنه عظیم سه بعدی می باشد. اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم باید بگوییم که به مدت زمانی که طول می کشد تا یک صحنه سه بعدی از نرم افزار مورد نظر خروجی گرفته شود. برای این کار باید برنامه نویسان و توسعه دهندگان، به کامپیوتر اطلاعات مفصل و بسیار کاملی را در رابطه با اشیا، مدل سازی، انیمیت، سیستم های ذره ایی (دود، انفجار، آتش، گرد و خاک، بخار، دریا، آب و ...)، دینامیک، نورپردازی، سایه ها، ابر، چگونگی حرکت دوربین و ... بدهند تا کامپیوتر این اطلاعات عظیم را پردازش کند.
همیشه در محافل طراحان سه بعدی بحث بر سر انتخاب بهترین موتور رندر است، اما این که کدام موتور بهترین است هنوز نمی توان آن را با قطع یقین گفت. آن هم به دلیل آن است که هر موتور رندر قابلیت هایی دارد که دیگری آن ویژگی ها را ندارد.
از بین موتورهای رندر، NextLimit Maxwell Render علاوه بر اینکه گران قیمت می باشد بسیار حرفه ای ساخته شده است که خیلی از افراد حرفه ای آن را هم پای موتورهای رندر پرسابقه ای مانند VRay می دانند و عده ای هم معتقدند که این موتور بهترین موتور رندر می باشد.

این موتور از بخش های جداگانه ای تشکیل شده که کار کردن با آن ها بسیار راحت تر از موتور های دیگر می باشد. یکی از آنها بخش "متریال ادیتور" است که می توانید به راحتی متریال های مختلف را ایجاد کنید و یا تغییر دهید و در همان لحظه نتیجه را مشاهده کنید و یا ورودی و خروجی بگیرید. این بخش هم در محیط ماکسول و هم در محیط مایا وجود دارد و به سادگی قابل کار کردن می باشد. ماکسول از زمان سنج داخلی نیز برخوردار است که می توانید روزی از روزهای سال و همچنین ساعت مشخصی را تعیین کنید. اشتباه نکنید منظور این است که رندر یک ظهر زمستانی با ظهر تابستانی مسلماً با هم فرق دارند و شما می توانید از رندر روز واقعی استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NextLimit Maxwell Render:
- اصلاح فیزیکی
- قابلیت بسیار جالب Maxwell Fire که کار رندرینگ به صورت تعاملی و با سرعت بسیار زیادی انجام می پذیرد
- پشتبانی از نورپردازی چندگانه در رندرینگ تعاملی
- سیستم فیزیکی آسمانی پیشرفته
- سیستم محیطی HDR/MXI
- سیستم پیشرفته illumination
- قابلیت ادامه رندر از هر نقطه دلخواه
- استفاده از تکنولوژی های ThinSSS، Fresnel simulation، anisotropy در متریال دهی
- ارائه پلاگین برای نرم افزار های مختلف مانند cinema 4d، formz، rhino، sketchUp، SolidWork، lightwave، maya، xsi، aftereffect
- و ...

Description

The Maxwell Render Suite software package provides a complete solution for those who want maximum image quality and full control of the Maxwell Render™ technology. The suite includes a series of standalone tools for Windows, Mac and Linux in 32 and 64 bits, plus FREE access to the full list of plugins (more than 15 CAD/3D platforms are supported).
The technology
Maxwell Render™ is a recognized standard in architectural visualization, product design, interior design, film/animation production, engineering and other markets that require the best render quality. The technology behind Maxwell Render™ enables users to create materials, set lights and cameras, and render 3D scenes, all in a stunningly realistic and intuitive way, resulting in images that are indistinguishable from photographs.

1. Install 2. Start the RLM server to float the maxwellrender.lic 3. When asked for your license type choose: "I have installed the RLM server on different computer..." 4. Enter your license server info in the next step (the default being localhost and port 5053) Note: In case you have your RLM server running on a different IP or port change it accordingly. When in doubt check the support pages at: http://support.nextlimit.com/display/maxwell4/RLM+License+Server NJoy!!

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری