پاور شل / SAPIEN PowerShell Studio 2017 5.4.139 x32

SAPIEN PowerShell Studio 2017 5.4.139 x32
پاور شل

  • کاربرد : یکی از برترین ویرایشگرها و ابزارهای در دسترس برای پاورشل ویندوز
  • نسخه :Version 2017 5.4.139
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : Sapien Technologies
  • سیستم مورد نیاز : Windows Server 2008 R2 / Windows Server 2012 / Windows Server 2012 R2 or Windows 7 / Windows 8 / Win
  • سال تولید : 2017

توضیحات

PowerShell Studio یکی از برترین ویرایشگرها و ابزارهای در دسترس برای پاورشل ویندوز است. پاورشل چیست؟ احتمالا همه شما با دستور CMD و محیط Command Prompt ویندوز آشنا هستید، این ابزار از نخستین روزهای ارائه ویندوز NT با سینتکسی مشابه سیستم عامل داس یار دیرینه محیط گرافیکی ویندوز بوده و هست و با استفاده از آن میتوانیم به صورت محدود شده ای همان کارهایی که به صورت گرافیکی از طریق پنجره های ویندوز انجام میدهیم را انجام دهیم. مایکروسافت بعد از چندی به این نتیجه رسید که محیط ویندوز شایسته یک ترمینال بسیار قدرتمندتر است که این نتیجه گری منجر به ارائه پاورشل شد.

بسیاری از ادمین ها برای انجام کارهای خود نیازمند چنین محیطی هستند. محیطی مشابه شل سیستم عامل لینوکس. پاورشل ذاتا شی گرا طراحی شده است، شما می توانید با زبان سی شارپ، اسکریپتهای پاورشل بنویسید. پاورشل کارهایی انجام میدهد که CMD نمیتواند انجام دهد و یا انجام آنها در cmd بسیار دشوار و پیچیده است. در یک کلام پاورشل یک زبان و بستر جدید بر مبنای دات نت فریم ورک است که با استفاده از آن ادمینها و کاربران حرفه ای میتوانند هر نوع کاری را در ویندوز به صورت خودکار درآورند.

Description

Fully-featured Windows PowerShell editor.
Visually create PowerShell GUI tools.
Convert scripts into executable (.exe) files.
Create MSI installers.
Create modules from your existing functions or help files.
Create advanced functions using the Function Builder.
Monitor Script Performance and memory usage.
Script with cmdlets from a remote machine.
Source control integration.
Integrated PowerShell consoles. (32-bit & 64-bit)
Comprehensive script debugger.
Remote debugging.
Multi-file and module debugging.
32-bit and 64-bit PowerShell integration.
Built-in PowerShell help.
Supports Windows PowerShell 2.0 - 5.0.
Code Formatting.
Plus much more.
Our ISE is full of all the tools you need.

The updated ribbon UI makes it even easier to work with your scripts. You can customize your panel layouts for the way YOU work or use one of several predefined layouts. Quickly change font size with a handy font size slider. Use our function explorer to rapidly navigate to any function, event or workflow. Change the name of a function or event and it will propagate throughout your script. Our Object browser quickly connects you with PowerShell cmdlets, .NET, WMI, databases or files. Use Snippets to instantly add predefined and tested script segments to your work. And work faster due to our performance enhancements and reduced load times.

با استفاده از Keygen موجود در فولدر Crack نرم افزار را رجیستر کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری