سونار / Cakewalk SONAR X3 Producer

Cakewalk SONAR X3 Producer
سونار

  • کاربرد : نرم افزار ساخت موزیک
  • نسخه :Version X3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : Cakewalk
  • سال تولید : 2014

توضیحات

نرم افزار فوق العاده حرفه ای و پر محتوای سونار چند سالی است که تهیه کنندگان و آهنگسازان مطرح جهان را همراهی میکند و به شما اجازه می دهد تا کنترل پروژه خود را به تنهایی به عهده بگیرید و همان گونه که در ذهن خود آهنگ دلخواه خود را مرور میکنید نتهای آن را تبدیل به واقعیت کنید، با استفاده از این نرم افزار شما می توانید آهنگ بسازید، میکس کنید، ضبط صدا و هم خوانی توسط گروه موسیقی و بسیاری از کار هایی که مربوط به یک استودیو مجهز است را خودتان به تنهایی و به صورت حرفه ای انجام بدهید . شما خواهید توانست تمامی افکت های موجود در نرم افزار های دیگر را برداشته و در این نرم افزار حرفه ای به راحتی مورد استفاده قرار دهید .

Description

Designed to emulate the layout of an analog console, the ProChannel can do it all. Build and upgrade your channel strip with an expandable library of modules ranging from convolution reverb, resonant filtering, dynamic compression, and powerful EQ to tape and console emulation, peak limiting, and tube saturation.
Navigate your projects with the award-winning Skylight Interface, fully customizable to suit your workflow
Enjoy unlimited Audio, MIDI, Instrument, Loop, and Auxiliary Tracks in every project
Experience the industry-best audio engine, VST3, Touch, and all the leading technologies you’d expect from a leading DAW
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری