بورلند دلفی / Borland Delphi 2007 Enterprise 32Bit

Borland Delphi 2007 Enterprise 32Bit
بورلند دلفی

  • کاربرد : نرم افزار زبان برنامه نویسی دلفی
  • نسخه :Version 2007 Enterprise
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : Borland Software Corporation
  • سال تولید : 2007

توضیحات

Borland Delphi یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی مخصوصاً در ایران می باشد که به تعبیر دیگر همان پاسکال شی ء گرا است که توسط شرکت بورلند تولید شده است و محیطی را برای برنامه نویسی و توسعه برنامه های کاربردی تحت ویندوز فراهم نموده است، البته امروزه چنان توسعه یافته است که برای تولید نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عاملِ لینوکس و دات‌نت نیز به کار می‌آید. این زبان، در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵، به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از توسعه نرم‌ افزار بر مبنای متدولوژی RAD پشتیبانی می‌کردند، یعنی تولید و توسعهٔ سریع برنامه‌های کاربردی. نرم‌افزارهای دلفی در ابتدا به صورت مستقیم از کتابخانه‌های ویندوز و کتابخانهٔ مخصوص خود به نام VCL استفاده می‌کرد، اما پس از نسخه ۶ دلفی، امکانات استفاده از دات‌نت هم به آن اضافه شد. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه دا‌ده‌ها‌ است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند-منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Borland Delphi:
- امکان ایجاد برنامه های کاربردی سازگار با مایکروسافت دات نت فریم ورک
- پشتیبانی از توسعه نرم‌ افزار بر مبنای متدولوژی RAD
- ارائه ابزار لازم برای توسعه، تست و استقرار برنامه های کاربردی تحت ویندوز
- دارای امکاناتی برای استفاده از دات‌نت
- امکان مدلسازی بر اساس تکنولوژی UMLTM
- و ...

Description

Borland Delphi™ Studio Enterprise provides an advanced programming environment for development of Windows applications, featuring new technologies for increased efficiency and productivity. Delphi Enterprise delivers all the tools necessary for developing, testing and deploying applications for Windows with a wide variety of reusable components included. The Enterprise edition contains additional tools and extensive options for Internet allowing easy and efficient application development.
Here are some key features of "Borland Delphi":
- Provides the possibility to create applications compatible with Microsoft .NET Framework through the Delphi Studio Migration Kit for .NET.
- Visual modeling based on UMLTM technology is enabled by ModelMaker for efficient development of applications
- You can add interactive content to websites with AToZed Software IntraWeb that enables visual building of dynamic server-side HTML Web applications.
- Enables you to create multi-tier enterprise-class database solutions with royalty-free scalable middleware drivers provided by DataSnap™ technology.
- The built-in Borland Kylix™ 3 for Delphi environment allows you to take your Windows applications cross-platform to Linux.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری