آرک اکستریور شماره  18 / Evermotion Archexterior Vol 18

Evermotion Archexterior Vol 18
آرک اکستریور شماره 18

  • کاربرد : مدل های آماده سه بعدی برای معماران
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Evermotion

توضیحات

مجموعه شماره ۱۸ از مدل های آماده سه بعدی طراحی خارجی شرکت Evermotion را در این بخش آماده نموده ایم. مجموعه ای از حجم های معماری ساختمان. متشکل از ۱۰ مدل کامل طراحی بیرونی تری دی مکس با تکسچر و نور و سه دوربین برای هر صحنه می باشد.کافیست مدل ساختمان خود را در صحنه قرار دهید و کلید رندر را کیلک کنید. مجموعه صحنه های مناسب برای ویلا، خانه و ساختمانهای کوچک و متوسط با محیط کاملا طبیعی است. تمام صحنه ها با وی ری ۲٫۰ با تری دی مکس ۲۰۱۰ کار شده است . و پوشش گیاهی پروکسی شده و تنها با وی ری قابل استفاده است .

مشخصات سیستم پیشنهادی: کامپیوتر چهار هسته با ۸ گیگابایت حافظه و سیستم های ۶۴ بیتی

Description

Collection of architectural templates. Consists of ten fully modeled and textured 3d exteriors with complete lighting and three cameras setups for every scene. You just need to put your building model in the scene and click "render".

Collection has scenes perfect for villas, houses, small and medium buildings, mostly with nature surroundings, but also suited for suburbs and small town visualisations.
All scenes are prepared for V-ray 2.0 with 3dsmax 2010.
Vegetation in the scenes is a vray proxy and only usable with vray and 3dsmax.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری