اسرار مثلث برمودا

اسرار مثلث برمودا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 8

توضیحات

این محل فتنه ‌انگیز و تقریبا باور نکردنی اسرار غیر قابل توصیف جهان را به خود اختصاص داده است. مثلث برمودا نامش را در نتیجه ناپدید شدن 6 هواپیمای نیروی دریایی همراه با تمام سرنشینان آنها در پنجم دسامبر 1945کسب کرد. 5 فروند از این هواپیماها به دنبال اجرای ماموریتی عادی و آموزشی، در منطقه مثلث ، پرواز می‌کردند که با ارسال پیامهایی عجیبی درخواست کمککردند. هواپیمای ششم برای انجام عملیات نجات ، به هوا برخاست که هر ششهواپیما به طرز فوق‌العاده مشکوکی مفقود شدند.
آخرین پیامهای مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی ، عدم روئیت خشکی ،از کار افتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن ازموقعیتشان بود. این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود وخلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند. با وجود مدتهاجستجو هیچ اثری از قطعه شکسته ، لکه روغن ، آثاری از اجسام شناور ، خدمهیا تجمع مشکوکی از کوسه‌ها دیده نشد.
هیچ حادثه‌ای چه قبل و چه بعد از آن، تا این حد حیرت‌آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبودهاست. در حوادثی مشابه در این منطقه ‌قایقها و کشتیهایی مفقود شده‌اند ( قربانیان مثلث برمودا ) ، در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته‌اند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری