Bentley SACS CONNECT Edition 11.00.00.01

Bentley SACS CONNECT Edition 11.00.00.01

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل ادراکی با قابلیت طراحی
  • نسخه :Version 11.00.00.01
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Bentley
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Bentley SACS یک بسته جامع نرم افزاری است که خدمات تجزیه و تحلیل، طراحی و ساخت را در سازه های دریایی اعم از گاز، نفت و بنزین، پلتفرم ها و عرشه های مزارع بادی فراهم می آورد. قابلیت آن برای تکرار پویای طرح ها به کاربران این اجازه را می دهد که تجزیه و تحلیل های پیشرفته انجام دهند، با شرایط و ضوابط طرح های دریایی مطابقت یابند و نتایج پیجیده را تصویرسازی کنند.

Bentley SACS برای مهندسان دریایی تحلیل های ادراکی با قابلیت های طراحی را فراهم می کند که باعث بهبود راحتی عملیاتی زیر ساخت و کمینه کردن ریسک و اطمینان از تطابق یک محدوده گسترده از زیرساخت ها می شود. این نرم افزار به عنوان یک متخصص در تحلیل های ویژه مهم در همه پروژه های دریایی حضور دارد شامل: تجزیه و تحلیل ساختار غیر خطی؛ تجزیه و تحلیل پاسخ پویا بر طبق باد یا انحنا؛ امواج کنونی، و بارهای زمین لرزه؛ تحلیل برای اثرات مهم؛ و تحلیل های سطح بالا ویژه برای سرویس دهی به بارهای حادثه ای مانند جریان های هوای پیش بینی نشده؛ تاثیر کشتی؛ و فروریختگی های زیرساختی یا ساختاری. SACS می تواند ساختارهای با پوشش لوله ای، فنداسیون ها، تیرآهن ها، و عرشه ها را مدل سازی کند به همان خوبی که محاسبات کامل مربوط به چرخه زندگی فرسودگی را انجام می دهد.

علاوه بر حمایت نرم افزار از کدها و چک های طراحی با مشخصات دریایی بین المللی، قدرت Bentley SACS با توسعه ویژگی هایی چون قابلیت ۶۴ بیتی نرم افزار، سرعت چندپردازنده ای آن، و قابلیت استفاده مجدد از داده ها به وسیله یکپارچگی بدون قید و شرط آن با دیگر محصولات شرکت Bentley از طریق ISM افزایش می یابد. این امکان شامل هایی MOSES برای تحلیل های معماری مهندسی کشتی مانند STAAD و ProSteel است که در تحلیل های ساختاری و مدل سازی با استفاده از فرمت مدل سازی ساختاری مجتمع باز Bentley استفاده می شود و به ISM معروف است.

برای طراحان سازه های دریایی و توربین ها، Bentley SACS می تواند با نرم افزار دیگری که شامل امکانات GH Bladed و FAST باشد مجتمع شود.

امکانات و ویژگی‌های کلی Bentley SACS :
– تجزیه و تحلیل موج

– تجزیه و تحلیل باد

– تجزیه و تحلیل به هم پیوسته / جدا به صورت کامل

– تجزیه و تحلیل خوردگی و فرسودگی

– بسته دریایی استاتیک حرفه ای

– قابلیت های افزوده غیر خطی ارتجاعی

– تعامل ستون خاک

– بسته پویای پیشرفته بررسی فرسودگی

– طراحی مجدد و ارزیابی دقیق عامل چرخه زندگی فرسودگی

و…

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری