مکسافت رینوکم / MecSoft RhinoCAM 2017 v7.0.425

MecSoft RhinoCAM 2017 v7.0.425
مکسافت رینوکم

  • کاربرد : پلاگین مدل سازی ماشین کاری و CNC در Rhinoceros
  • نسخه :Version 7.0.425
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : MecSoft Corporation
  • سیستم مورد نیاز : Runs on both 32 bit and 64 bit versions of Rhino 5.0- CPU: Pentium class or higher processor- RAM:
  • سال تولید : 2017

توضیحات

RhinoCAM پلاگینی قدرتمند برای Rhinoceros است که به کمک آن می توان قدرت مدل سازی راینو و ویژگی های بی نظیر VisualCAM را برای مدل سازی فرآیند های ماشین کاری و CNC به کار گرفت. رابط گرافیکی این پلاگین کاملا با راینو هماهنگ بوده و این هماهنگی سبب سهولت کار با آن می گردد و علاوه بر این با تمامی تغییراتی که راینو در هندسه مدل ها و مش ها ایجاد می کند هماهنگ و یکپارچه است. این پلاگین تمامی فرایند های ماشین کاری و CNC شامل آسیاب کردن، سوراخ کاری، چرخاندن، ایجاد شیار، سابیدن و ... را پشتیبانی می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RhinoCAM:
- هماهنگی کامل با Rhinoceros
- دارای تمامی ویژگی های نرم افزار VisualCAM
- پشتیبانی از تمامی فرایند های ماشین کاری و CNC
- رابط کاربری ساده و کاربردی
- و ...

Description

RhinoCAM is a Computer Aided Machining (CAM) plug-in for CNC that runs completely inside of Rhinoceros 5.0. This plug-in is a general purpose machining program targeted at the general machinist. RhinoCAM marries the power of Rhino’s freeform modeling with the legendary machining capabilities of VisualCAM to bring you a product of unrivaled capability for free form surface machining. With the seamless user interface, selection and display integration RhinoCAM acts and feels like you are working with Rhino when creating your cutter paths. RhinoCAM is fully associative to any geometry changes within Rhino. RhinoCAM includes modules for MILL, TURN, NEST, and ART to address specific needs of various CNC manufacturing processes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری