کویکسل سویت / Quixel Suite 2.3.0 64bit

Quixel Suite 2.3.0 64bit
کویکسل سویت

  • کاربرد : پلاگین ساخت سریع تکسچر
  • نسخه :Version 2.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 64Bit
  • تولید کننده : Quixel
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پیش تر Quixel ابزارهای DDO و NDO را که به صورت دو پلاگین مجزا بود در اختیار هنرمندان قرار داده بود، اما به تازگی این شرکت این پلاگین ها را به صورت یک جا در پکیجی به نام Quixel Suite ارائه کرده است که این پکیج شامل چهار ابزار MEGASCANS, NDO, DDO و 3DO می باشد. نرم افزار Quixel Suite یک بسته پلاگین و ابزار حرفه ای جهت ساخت تکسچر (بافت) و متریال در ظرف مدت زمان بسیار کوتاه می باشد، که می توانید از تکسچرهای ساخته شده در ساخت انیمیشن یا ساخت بازی استفاده کنید. پلاگین DDO ابزاری است جهت ساخت تکسچر های حرفه ای که این امکان را در اختیار هنرمندان قرار می دهد تا بتوانند تکسچرهای حرفه ای با جزئیات بالا را در کمترین زمان ممکن بسازند. تکسچرهای ساخته شده با این پلاگین به صورت صد درصد قابل ویرایش هستند که باعث می شود کاربران بتوانند کنترل دقیقی بر روی کار خود داشته باشند. NDO ابزاریست جهت ساخت نرمال مپ به صورت کاملا حرفه ای و سریع. البته برای ساخت مپ هایی مثل Normal Map نرم افزارها و پلاگین های زیادی وجود دارد ولی چیزی که NDO را نسبت به بقیه ابزارهای موجود متمایز کرده، تعامل کامل آن با نرم افزار فتوشاپ است (درست مثل DDO) که این امر باعث می شود تا هنرمندان بتوانند نرمال مپ خود را با تمامی ابزارهای فوق العاده فتوشاپ ایجاد و ویرایش کنند.

اما در بسته Quixel Suite شاهد دو ابزار جدید دیگری نیز هستیم که یکی از آن ها 3DO نام دارد که یک پیش نمایش گرافیکی و سه بعدی به صورت کاملا PBR یا همان Physically Based Rendering است که مستقیما در داخل فتوشاپ در اختیار هنرمندان قرار می گیرد. ابزار 3DO یک Material Previewer کاملا ریل تایم و گرافیکی است که تعامل بسیار خوبی را با سایر ابزارهای موجود در بسته Quixel Suite برقرار کرده است و به گفته Quixel این ابزار به صورت رایگان در کنار DDO، NDO و MEGASCANS ارائه می شود. به عنوان آخرین بخش هم می رسیم به MEGASCANS که یک کتابخانه ای است با بیش از 1000 متریال حرفه ای و متشکل از انواع مپ های واقعی مثل AO ،Gloss ،Spec ،Height ،Normal ،Diffuse و ... که این مجموعه به صورت آنلاین در سیستم های ابری در اختیار هنرمندان قرار می گیرد و هرروز شاهد گسترش این مجموعه نیز خواهیم بود. البته این مساله هم بدیهی است که این ابزار هم تعامل کامل با نرم افزار فتوشاپ خواهد داشت. می توانید از این پلاگین فوق العاده برای ساخت انواع تکسچرها برای انواع مدل‌های سه بعدی نظیر کاراکترها، اشیا، اسلحه‌ها، وسایل نقلیه و ... تنها در طی مدت چند دقیقه، استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Quixel Suite:
- ساخت تکسچر (بافت) و متریال در ظرف مدت زمان بسیار کوتاه
- ترکیبی از ابزارهای MEGASCANS, NDO, DDO و 3DO
- ساخت تکسچر حرفه ای
- ساخت نرمال مپ به صورت کاملا حرفه ای و سریع
- پیش‌نمایش گرافیکی فیزیکال
- متریال های تکامل یافته
- امکان ویرایش صد در صد تکسچرهای ساخته شده توسط این پلاگین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Quixel's immensely popular NDO and DDO have been completely reimagined, bringing faster texturing experiences than ever. 3DO, a new previewer included with all tools for free, throws physically based rendering into the mix. And finally; Introducing MEGASCANS, the world's largest real-world surface scan resource.
MEGASCANS - Materials evolved.
MEGASCANS is a new breed of material library, finally bringing full real-world surface scans to the art community. Browse, preview and download 1000+ materials scanned with Quixel's groundbreaking HDR surface capture technology and experience real diffuse, specular, normal, translucency, AO and much more.

NDO - Normals made easy.
NDO is the definitive normal mapping tool that turns Photoshop into a complete normal creation toolkit. Use every tool Photoshop has to offer to sculpt normals in real-time, build non-destructive hard-surface designs, extract rich normals from photos with unrivaled definition, and instantly preview every tweak in 3D.

DDO - Texturing made easy.
DDO empowers artists with tools to make better textures. DynaMask unlocks extreme masking control over ultra-real wear & tear and shape based coloration. The 100% customizable Smart Materials empowers artists with the easiest PBR workflow to date. And Fusion lets you plug DDO right into any app.

3DO - Let's get physical.
3DO is a light-weight model and material previewer directly fused with Photoshop, enabling you to review your work without needing to jump between applications. With a customizable physically based renderer, cinematic post processor and support for loading your own multi-material meshes, 3DO is the perfect texturing companion and comes bundled for free with NDO, DDO and MEGASCANS.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری