آموزش جامع فیلمبرداری

آموزش جامع فیلمبرداری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید میثم موسوی
  • تعداد صفحه : 46

توضیحات

فیلمبرداری یکی ازحرفه هایی است که بسیار پیچیده ،فنی و توام با هنر است. امروزه دوربینهای دیجیتالی به مدد تکنولوژی های روز کار را بسیار آسان کرده است. فقط کافی است دوربین را روشن کرده و دکمه استارت را بزنیم. همه چیز به طور اتوماتیک تنظیم شده و تصویر روشن و واضحی را در روی نوار ویدیویی یا هارد دوربین ضبط خواهد کرد. هر چند که اگر برای اولین بار فیلمبرداری کنید، هیجان زده خواهید شد. زیرا ثبت لحظات مهم و مورد نظر شما و بازبینی آنها احساس شور و شعف درشما ایجاد خواهد کرد. اما پس ازمدتی هیجانات اولیه فروکش کرده و واقع بینانه تربه تصاویر نگاه خواهید کرد دراین هنگام است که تصاویر شما چندان برایتان خوشایند نخواهدبود. یک فرق بزرگی را با فیلمهایی که در تلویزیون و سینمامی بینید احساس خواهید کرد. اگر آدم منصفی باشید قبول خواهید کرد که فیلمبرداری کارش فقط روشن و خاموش کردن دوربین نیست بلکه کاری است پیچیده، فنی و حرفه ای است که اگر با همدیگر تلفیق شوند چیزی خلق خواهد کردکه اسم آن هنر فیلمبرداری است وصاحب آن حرفه را فیلمبردار (فیلمبردار دوربین ویدیویی را تصویربردار مینامند که به غلط ما نیز فیلمبردار می گوییم)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری