Teorex PhotoStitcher v1.2

Teorex PhotoStitcher v1.2

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد عکس های پانوراما
  • نسخه :Version 1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Teorex
  • سیستم مورد نیاز : Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار Teorex PhotoStitcher به صورت خودکار تصاویری را که با یک دیگر هم پوشانی دارند، تلفیق می کند تا یک تصویر پانورامای عالی بسازد. در این نرم افزار لازم نیست کار حاشیه بندی و حرکت تصویر به صورت دستی توسط کاربر انجام شود. با این نرم افزار به راحتی می توانید تنها با یک کلیک عکس ها را کنار یک دیگر قرار دهید و تصاویر پانوراما بسازید. این نرم افزار به صورت کاملا خودکار عمل می کند و قابلیت های زیادی از جمله نمایش پانورامای تمام صفحه بدون دخالت کاربر به صورت یک بعدی (فقط عمودی یا افقی) و یا فقط 2 بعدی (عمودی و افقی) دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزارTeorex PhotoStitcher:
- قابلیت قرار دادن عکس ها کنار یک دیگر به هر ترتیب
- ساده و آسان برای استفاده و مناسب همه
- واسط کاربرپسند و راحت
- انجام عملیات تنها با یک کلیک
- برش نتیجه کار به صورت خودکار
- و ...

Description

PhotoStitcher will automatically combine overlapping photos to produce perfect panoramic image. PhotoStitcher photo stitcher software There's no need to manually go through messing around moving and aligning images! Now you can use PhotoStitcher to easily stitch images and get perfect panoramic photograph. You just snap some overlapping images and click Stitch button. PhotoStitcher is a fully automatic image stitcher. Capable of stitching full view panoramas without any user input. This is a solution to stitch any panorama completely automatically, whether 1D (horizontal OR vertical) or 2D (horizontal AND vertical).
Here are some of the key feature of "PhotoStitcher":
- Works with any arrangement of overlapping photos taken from a single location
- Crop the result with automatic cropping
- Simple and intuitive interface. Just select images and click "Stitch"
- Easy to get use & started
- Completely non-technical

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری