تریدی کوییک پرس / 3DQuickPress 6.2.0 for SolidWorks 2011-2017 64Bit

3DQuickPress 6.2.0 for SolidWorks 2011-2017 64Bit
تریدی کوییک پرس

  • کاربرد : پلاگین برای سالید ورک در زمینه طراحی قالب تصاعدی
  • نسخه :Version 6.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : 3dquicktools
  • سال تولید : 2017

توضیحات

۳DQuickPress یک افزونه برای مجموعه نرم افزاری Solidworks در زمینه طراحی قالب تصاعدی است. با یک مدل جامد ۳D از یک بخش، می توانید سریعاً و به راحتی یک نوار ۳D ساخته و آن را با کار های گروه در بخش eDrawings نرم افزار Solidworks بدون اتلاف وقت، ارتباط دهید. با قابلیت Powerful Unfold این نرم افزار می تواند از تکه های فلزی درون یک برگه بومی Solidworks برای داده های وارد شده استفاده کنید و یک پایگاه اطلاعات برای ورق کاری های فلزی و پلاستیکی به وجود آورید. با قابلیت های فرم در ۳DQuickPress می توانید وقت با ارزش خود را از طراحی های قالب روی بهره وری بیشتر از طراحی ها متمرکز کنید.

قابلیت مدیریت نوار چیدمان به شما کمک می کند تا نوار را با دستورات Drag&Drop مرتب کنید. همچنین با قابلیت طراحی مجموعه ای قالب ها می توانید تمامی مهر ها و منگنه های تعریف شده در بخش طراحی نوار چیدمان را به صورت خودکار بسازید. با قابلیت PRL می توانید انواع کامپوننت ها را با کمترین عملیات به ساختار مجموعه قالب ها اضافه کنید.

ویژگی های نرم افزار ۳DQuickPress :
بهینه سازی قدرتمند نوار چیدمان
پایگاه داده های کاربر محور با قابلیت تعریف توسط کاربر
ایجاد سوراخ ها به صورت خودکار
ابزارهایی برای قرارگیری جزئیات و بخش ها
کتابخانه استاندارد کامپوننت ها
پشتیبانی از ترکیب و انتقال قالب
کتابخانه ای از مجموعه قالب ها و پارت های استاندارد
شناسایی قطعات به صورت خودکار برای ساخت یک BOM دقیق

Description

3DQuickPress® is a SOLIDWORKS® add-on for progressive die design. With a 3D solid model of the part, a 3D strip can be created quickly and easily, and also be communicated clearly throughout the work group using the free SOLIDWORKS eDrawings® viewer before further detailing of the die without time wasted.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری