عکسهای سال ایران 88 - منتخبی از برترینهای عکاسی ایران

عکسهای سال ایران 88 - منتخبی از برترینهای عکاسی ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 65

توضیحات

مجموعه عکسهای منتخب عکاسان ایرانی در سال ۸۸ با عنوان “عکس سال ایران ۸۸″ به شکل کتاب مجازی منتشر شد.

در این مجموعه ۱۱۲ عکاس ایرانی آثار خود را برای انتشار در این مجموعه به سایت عکس آنلاین ارسال کرده‌اند که در این میان نام عکاسان شناخته شده‌ای چون مجید سعیدی، بهروز مهری، ساتیار امامی، فرزانه خادمیان، یلدا معیری، نیوشا توکلیان، حسین فاطمی و … نیز به چشم می‌خورد.

“عکس سال ایران” فراخوانی بود که از سوی سایت عکس آنلاین بعنوان یک رسانه مستقل، غیرانتفاعی و تخصصی عکاسی منتشر شده و در آن از عکاسان مطبوعاتی کشور برای ارسال برترین عکسهای سال دعوت شده بود.

این مجموعه به شکل کتاب مجازی منتشر شده است. منظور از کتاب مجازی نوعی از ارائه عکسهاست که در آن با استفاده ازتکنولوژی فلش، صفحات یک کتاب بازسازی می‌شود و کاربران مانند یک کتاب عکس با ورق زدن صفحات، عکسها را مشاهده خواهند کرد. در این شکل ارایه آثار، کاربران نیاز به نصب فلش پلیر روی سیستم خود دارند و بهتر است از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنند تا سرعت لودینگ صفحات بالاتر برود
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری