Xilisoft Photo to Flash v1.0.1.0224

Xilisoft Photo to Flash v1.0.1.0224

  • کاربرد : ساخت آلبوم عکس دیجیتال
  • نسخه :Version 1.0.1.0224
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Xilisoft
  • سال تولید : 2012

توضیحات

می توانید به سادگی تمام و بدون نیاز به دانش قبلی ، یک آلبوم عکس دیجیتال زیبا طراحی کنید و از دیدن آن با خانواده خود نهایت لذت را ببرید. در این نرم افزار می توانید در چند مرحله بسیار ساده عکس های خود را انتخاب و اضافه نمایید ، در صورت نیاز یک فایل موسیقی به آن بیافزایید ، افکت های دلخواه خود را از میان انواع افکت های جذابی که در نرم افزار گردآوری شده انتخاب کنید و در نهایت آن را به صورت یک فایل فلش ذخیره نمایید. علاوه بر این ها امکانات جذاب بسیاری در نرم افزار گنجانده شده است که کمی جستجو در آن می توانید آنها را بیابید و از استفاده از آنها لذت ببرید.

برخی ویژگی های نرم افزار Xilisoft Photo to Flash 1.0.1 Build 20120227 :

ساخت آلبوم های فلش بسیار زیبا بدون نیاز به دانش اولیه.
امکان استفاده از فایل های با فرمت هایی چون: jpg ، jpeg ، png ، gif ، bmp ، tiff ، xbm و .xpm
دارای افکت های زیبا و جذاب.
امکان انتخاب تصویر بک گراند.
کاربرد آسان.
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.

Description

Xilisoft Photo to Flash is the best flash slideshow maker which can create dynamic flash slideshows from a dozen of photos in formats of jpg, jpeg, png, gif, bmp, tiff, xbm, xpm to SWF, XML and HTML output formats.
To create personalized flash, you are enabled to add background music, make a choice from many given flash templates, adjust the orientation and display sequence of the imported photos and etc. With Xilisoft Photo to Flash, your photo collections can be turned to a dynamic and vivid flash show.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری