XLSReadWriteII 5.20.62 Delphi XE 10.1

XLSReadWriteII 5.20.62 Delphi XE 10.1

  • 4.0 (1 رای)
  • کاربرد : برای کار با فایل های اکسل در دلفی
  • نسخه :Version 5.20.62 XE10.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : axolot data
  • سیستم مورد نیاز : D7 – D10.2
  • سال تولید : 2017

توضیحات

راه حلی ساده برای کار با فایل های اکسل در دلفی است. برنامه نویسان دلفی میتوانند توسط این کتابخانه به راحتی به فایلهای اکسل دسترسی پیدا کنند و پردازش مورد نظر خود را بر روی این فایلها انجام دهند. برای کارکرد صحیح این برنامه هیچ نیازی به نصب بودن نرم افزار اکسل بر روی سیستم کاربران نمیباشد و به صورت توکار و خودساخته با فایلهای اکسل ارتباط برقرار میکند.

XLSReadWriteII بخشی برای مدیریت حافظه در نظر گرفته است تا بتواند سلولهای موجود در فایلهای اکسل را با نهایت سرعت استخراج کند. این کار به این دلیل صورت گرفته است تا برنامه در پردازش فایلهای حجیم با مشکل روبرو نشوند و همواره سرعت دسترسی به صورت یکسان و پایدار باقی بماند. تا جایی که حافظه طرفیت و توان پذیرش داده ها را داشته باشد اطلاعات در رم بارگذاری میشود ولی زمانی که پر شد ادامه عملیات خواند و نوشتن بر روی دیسک سخت انجام میشود. یکی از اهداف مهم این کتابخانه پایداری آن است. این به این معنا است که هیچ نگرانی در مورد خراب شدن فایلهای اکسل به خود راه ندهید، این محصول بارها و بارها توسط تیم سازنده مورد آزمایش قرار گرفته و از بهترین استراتژی های دسترسی به داده در آن استفاده شده است تا هیچ نوع آسیبی به فایلهای اکسل وارد نشود.

امکانات و ویژگی های XLSReadWriteII :
امکان خواندن انواع مقادیر موجود در سلولهای اکسل
بهره وری و سرعت بالای کتابخانه
امکان قالب بندی سلولها و سند طبق میل شما
امکان دسترسی به تمامی امکانات مورد نیاز برای چاپ
پشتیبانی کامل از یونیکد
امکان خواندن و نوشتن مستقیم بر روی دیسک سخت
امکان افزودن یادداشت به سلولها
قابلیت ایجاد چارتهای با همان اختیارت و گزینه هایی که در خود اکسل فراهم بود
امکان استفاده از فانکشن های گسترده اکسل برای محاسبات روی سلولها
امکان فراخوانی ماکروهای ویژوال بیسیک برای انجام کارهای پیشرفته تر
قابلیت کپی/حذف/کات کردن سلولها
امکان ایمپورت/اکسپورت کردن داده های دلخواه

Description

XLSReadWriteII uses it's own memory manager that is optimized for storing cell values. This means that you can work with larger files. If your files still not will fit in memory, there is a Direct Read and Direct Write modes that let you process files on disc.

Stability. One of the major goals with XLSReadWriteII was to create a product that won't corrupt the Excel files and won't alter any data in the file. The engine that handles XLSX files is automatically built directly from the file format specifications with our special developed tool. This will ensure maximum comatibility.

No runtime fees for the component.

Full source code included.

We released the first version of XLSReadWrite in 1998. At that time it was the only component that could read and write Excel 97+ files. We are commited to have the leading Excel solution for Delphi in the future as well.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری