PC-Progress HYDRUS 2D 3D Pro 2.04.0580

PC-Progress HYDRUS 2D 3D Pro 2.04.0580

  • کاربرد : نرم افزاری برای شبیه سازی حرارتی آب, گرما و محلول در رسانه های اشباع
  • نسخه :Version 2.04.0580
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Pc-Progress
  • سیستم مورد نیاز : Windows XP / Vista / 7even / 8.x / 10RAM: 2GBHard Disk: 10 GBتصاویر
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک بسته نرم افزار برای شبیه سازی حرارتی آب, گرما و محلول در رسانه های اشباع دو بعدی و سه بعدی است. بسته نرم افزار شامل یک برنامه کامپیوتری محاسباتی و رابط کاربری مبتنی بر گرافیک تعاملی است. بسته نرم افزاری شامل مدل های عددی محدود محاسباتی برای شبیه سازی حرکات دو و سه بعدی آب, گرما و حلال های چندگانه در رسانه های اشباع شده است. این مدل شامل یک الگوریتم بهینه سازی پارامتر برای تخمین معکوس انواع مختلف هیدرولیک خاک و / یا پارامترهای انتقال حلال می باشد. این مدل توسط یک رابط مبتنی بر گرافیک تعاملی برای پیش پردازش داده ها, تولید ساختار و بدون ساختار مشتق از عناصر محدود و ارائه گرافیکی نتایج پشتیبانی شده است.

ویژگی و امکانات PC Progress HYDRUS :
ماژول جدید HYPAR : هایپر یک نسخه موازنه شده ماژول های محاسباتی HYDRUS دو بعدی و سه بعدی است.
ماژول جدید Slope : این ماژول, ثبات شیبهای دو بعدی لایه باز خاک،, از جمله آب مدل سازی شده با استفاده از فشار منفی را که به طور خودکار از نتایج HYDRUS وارد می شود, تحلیل می کند.
نمایش توابع هیدرولیکی خیس برای خاک های هیسترتی
پشتیبانی از هندسه پیچیده ابعاد سه بعدی
خواص دامنه, شرایط اولیه و شرایط مرزی می تواند بر روی اشیای هندسی (تعریف دامنه حمل و نقل) به جای مشتق از عنصر محدود باشد.
ژنراتور جدید مش برای مش های سه بعدی بدون ساختار, پشتیبانی از تکه های مش و کشش
ایمپورت هندسه و لایه های پس زمینه از چندین فرمت (DXF, STL, TIN, BMP و غیره)

Description

HYDRUS is a Microsoft Windows based modeling environment for the analysis of water flow and solute transport in variably saturated porous media. The software package includes computational finite element models for simulating the two- and three-dimensional movement of water, heat, and multiple solutes in variably saturated media. The model includes a parameter optimization algorithm for inverse estimation of a variety of soil hydraulic and/or solute transport parameters. The model is supported by an interactive graphics-based interface for data-preprocessing, generation of structured and unstructured finite element mesh, and graphic presentation of the results.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری