آموزش اصول و مبانی اینترنت اشیا / Livelessons Internet of Things IoT Fundamentals

Livelessons Internet of Things IoT Fundamentals
آموزش اصول و مبانی اینترنت اشیا

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : آموزش اصول و مبانی اینترنت اشیا
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Livelessons
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اینترنت چیزها، یا چیزنت (Internet of Things) (مخفف IoT) که گاهی در زبان انگلیسی اینترنت اشیا(Internet of Objects) هم برای این کلمه استفاده می‌شود، به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و بتوان توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت کنترل و مدیریت شوند. اینترنت چیزها به زبان ساده، ارتباط سنسورها و دستگاه‌ها با شبکه‌ای است که از طریق آن می‌توانند با یکدیگر و با کاربرانشان تعامل کنند. این مفهوم می‌تواند به‌سادگی ارتباط یک گوشی هوشمند با تلویزیون باشد و یا به پیچیدگی نظارت بر زیرساخت‌های شهری و ترافیک. از ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا پوشاک؛ این شبکه بسیاری از دستگاه‌های اطراف ما را در برمی‌گیرد.
در دوره آموزشی Livelessons Internet of Things (IoT) Fundamentals با اصول و مبانی اینترنت اشیا آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Livelessons Internet of Things (IoT) Fundamentals:
- ماژول 1: اینترنت اشیا چیست؟
- ماژول 2: ساخت یک شبکه IoT
- ماژول 3: استفاده از داده ها از دستگاه های IoT
- ماژول 4: ملاحظات IoT برای صنعت

Description

By 2020, more than 50 billion “Internet of Things” (IoT) devices will be connected to the Internet. Those connections are already enabling radically new business models, capabilities, and applications, making IoT knowledge indispensable for executives and technologists alike. The IoT Fundamentals LiveLessons video training course offers 10 hours of expert instruction on all the essentials‚Äîfrom sensors and connectivity to data analytics and key industry applications.

Leading Cisco IoT experts Robert Barton and Jerome Henry illuminate core IoT technologies, components, and the building blocks of IoT solutions. They explore IoT network architecture and security considerations, show how to leverage the power of immense IoT data flows, and introduce important IoT applications in several key vertical markets.
Table of Contents:
- Module 1: What is the Internet of Things?
- Module 2: Building an IoT Network
- Module 3: Harnessing the Data from IoT Devices
- Module 4: IoT Considerations for Industry
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری