مستند در انتظار سوپرمن دوبله فارسی / Waiting For Superman 2010 1080p

مستند در انتظار سوپرمن دوبله فارسی Waiting For Superman 2010 1080p

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • : Davis Guggenheim
  • کیفیت : 1920 x 1080 / 23 fps
  • زمان : 01:51:16

توضیحات

در انتظار سوپرمن فیلمی است مستند که در سال ۲۰۱۰ توسط دیوید گولهام و لسلسی لست ساخته شده است . این فیلم بررسی واقع بینانه ای دارد در زمینه نظام آموزش و پرورش آمریکا و تلاش دارد با بررسی دقیق آن به این نکته را یاد آور باشد که نظام آموزش و پرورش آمریکا که تا سال ۱۹۸۰ بهترین ...

Description

This film by director Davis Guggenheim investigates the public school system in the United States, and uncovers the many ways in which education in America has declined. Rather than relying largely on statistics and expert opinions, Guggenheim focuses on five students -- Anthony, Bianca, Daisy, Emily and Francisco -- portraying their own individual struggles and triumphs within problem-plagued academic settings where there are no easy solutions to the myriad issues that affect them.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری