RealSofts.TranslateIt.v8.0.8

RealSofts.TranslateIt.v8.0.8

  • نسخه :Version 8.0.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : TranslateIt.ru
  • سال تولید : 2010

توضیحات

امروزه استفاده از نرم افزارهای مختلف برای رفع نیازهای گوناگون کاربران کاربران به یک امر غیر قابل انکار تبدیل شده است. بسیاری از کاربران بر انجام امور روزمره خود نیز از نرم افزارهای مختلف بهره می برند. امروزه می توان نرم افزارهایی را نیز مشاهده نمود که علاوه بر رفع نیازهای کاربران در زمینه های آموزشی نیز برای آنان مفید می باشند. یکی از این نرم افزارها که امروزه در میان بسیاری از کاربران استفاده می شود ، نرم افزارهای مترجم زبان و یا همان دیکشنری ها می باشند. گستردگی مطالب و اطلاعات در اینترنت که به هر زبانی در این دنیای مجازی یافت می شود باعث شده تا کاربران برای درک مفهمومی بسیاری از مطالب از نرم افزارهای مترجم استفاده کنند. البته برنامه های مترجم زبان دارای کاربرد های مختلفی می باشند و بسیاری از افراد از این نرم افزارها به چشم برنامه های کمک آموزشی در امر یادگیری زبان نگاه می کنند.
RealSofts TranslateIt نام یک مترجم زبان انگلیسی به آلمانی و بالعکس می باشد. به کمک این نرم افزار افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند می توانند به راحتی اقدام به ترجمه متن و یا کلمان آلمانی به انگلیسی نمایند و یا از زبان انگلیسی به آلمانی ترجمه کنند. استفاده از این نرم افزار برای دوستانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و در حال یادگیری زبان آلمانی نیز می باشند توصیه می شود تا بدین شکل در واقع هم در یادگیری زبان آلمانی خود تمرین کنند و هم بر زبان انگلیسی تسلط بیشتری پیدا کنند .

Description

German-english dictionary. English-german dictionary. TranslateIt! - translate words under cursor!
Contextual German-English, Spanish-English, Russian-English dictionary TranslateIt! for Windows
What do you usually do when you see German word on web page?
You probably copy it to the clipboard, launch a dictionary program, paste the word from the clipboard, and click a button. Isn't this kind of slow and inconvenient? A real time waster? It surely is. But not any more!
With TranslateIt!, you can move the mouse cursor over any word and get its translation right there! Stop wasting your time and get even more productive!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری