RETScreen Expert 6.0.7.55

RETScreen Expert 6.0.7.55

  • 1.0 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزار آنالیز انرژی های تجدید پذیر و زیستی
  • نسخه :Version 6.0.7.55
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : retscreen
  • سال تولید : 2017

توضیحات

RETScreen نرم افزاری مهندسی می باشد که توسط دولت کانادا به منظور آنالیز انرژی های تجدید پذیر و زیستی می باشد. در حال حاضر بیش از ۳۶۵ هزار کاربر از سراسر جهان این نرم افزار را دانلود کرده اند و از آن استفاده می کنند. RETScreen Expert ورژن جدیدی از RETScreen می باشد که امکانات بیشتری به آن اضافه شده است و از جهات مختلف توسعه داده شده است. این نرم افزار می تواند انواع نیازهای شما را فراهم سازد. این نرم افزار از پارامتر های دیتابیس های مختلف استفاده می کند و با گسترش آگاهی خود، هوش مصنوعی خود را گسترش می دهد.

شما می توانید دیتابیس بزرگی ایجاد کنید و انواع پارامتر های دلخواه خود را وارد آن سازید تا برنامه به شما در تصمیم گیری ها کمک کند. اطلاعاتی نظیر معیارها، امکانات، آرشیوها، هزینه ها، محصولات و امور مالی را می توانید وارد برنامه کنید. اطلاعاتی که شخصی نیستند توسط این نرم افزار جمع آوری می شوند و به منظور توسعه های بعدی، مورد استفاده قرار می گیرند. این نرم افزار به سازمان هایی که در مورد انرژی های تجدید پذیر به شکل رایگان داده های مختلف می دهند لینک شده است و می توانید از اطلاعات اینگونه سازمان ها استفاده نمایید. شما می توانید ریسک های مالری را بررسی کنید یا آزمایشگاه مجازی در سیستم خود ایجاد کنید و وضعیت انرژی را آنالیز نمایید.

ویژگی های نرم افزار RETScreen :
ساخت پایگاه داده بزرگ مشتمل از داده های مختلف
امکان آنالیز های هوشمندانه بر روی انرژی های تجدید پذیر
متصل به دیتابیس سازمان هایی نظیر ناسا
تصمیم گیری هوشمندانه و ارزیابی شرایط
جمع آوری داده های عمومی به منظور توسعه نرم افزار در ورژن های بعدی

Description

RETScreen empowers professionals and decision-makers to rapidly identify, assess and optimize the technical and financial viability of potential clean energy projects. This decision intelligence software platform also allows managers to easily measure and verify the actual performance of their facilities and helps find additional energy savings/production opportunities. RETScreen Expert, an advanced premium version of the software, is available in Viewer mode completely free-of-charge.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری