AS3 Sorcerer v5.16

AS3 Sorcerer v5.16

  • کاربرد : نرم افزار استخراج کد های اکشن اسکریپت 3 درون فایل های فلش SWF
  • نسخه :Version 5.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Manitu Group
  • سیستم مورد نیاز : OS: Windows XP,Windows Vista,Windows 7,Windows 7 64 bit,Windows 8,Windows 8 64 bit,Windows 10,Window
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار AS3 Sorcerer یک ابزار پورتابل دیکامپایل Action Script 3 (AS3) برای ویندوز است. با کمک این نرم افزار فایل های با فرمت SWF را می توان باز کرد و کد های اکشن اسکریپت 3 را به راحتی هرچه تمام تر به صورت یک فایل متنی یا درون یک پوشه ذخیره نمود. این برنامه تمامی اطلاعات فایل های فلش از جمله محتوای هدر SWF، متاداده ها و تگ ویژگی های فایل (FileAttributes tags) را نمایش می دهد. از این نرم افزار می توان در تست کردن کلاس های اکشن اسکریپت ها در یک فایل فلش چه برای یادگیری و چه برای بازیابی کارتان در صورتی که فایل اصلی از بین رفته باشد، بهره گرفت. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی و راحتی کار با آن اشاره کرد. نرم افزار AS3 Sorcerer یک ابزار برای تمامی کدنویسان Action Script 3 است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AS3 Sorcerer:
- به اشتراک گذاری ماشین دیکامپایل AS3 پیشرفته
- سادگی و راحتی استفاده
- سرعت زیاد در بازکردن، دیکامپایل و ...
- قابلیت تغییر رنگ پوسته نرم افزار
- قابلیت استفاده بدون احتیاج به نصب
- و ...

Description

AS3 Sorcerer is an AS3 decompiler for Windows. With AS3 Sorcerer, you can open Flash (SWF) files and see decompiled Action Script 3 (AS3) code. You can easily save the decompiled script to a single text file or into a folder structure.
AS3 Sorcerer also shows vital Flash file information including contents of SWF header,
Metadata and FileAttributes tags. You can use AS3 Sorcerer to examine AS3 class scripts in a Flash file, for learning purposes or for recovering your work if the source is lost (AS1/2 scripts are not supported). Easy to use and affordable, AS3 sorcerer is a must-have tool for any AS3 developer
Here are some key features of "AS3 Sorcerer":
- Shares Advanced AS3 Decompile Engine with ASV
- Simple and Easy to use
- Fast. Very Fast
- Skinned interface (optional).
- Functional trial
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری