BIMware MASTER EC3 Steel Connections 2015 v6.0.1

BIMware MASTER EC3 Steel Connections 2015 v6.0.1

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و توسعه ارتباطات ساختاری
  • نسخه :Version 6.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : BIMware
  • سال تولید : 2017

توضیحات

MASTER EC3 Steel Connections نرم افزاری تخصصی به منظور طراحی و توسعه ارتباطات ساختاری می باشد که با استفاده از آن می توانید ظرفیت انتقال مجموعه ای که ساخته اید را به راحتی بررسی نمایید. محاسبات و آنالیز هایی که توسط این نرم افزار صورت می گیرد، بر اساس هندسه ساختار شما می باشد و دقت آن بسیار بالا است. شما می توانید داده هایی که توسط این نرم فازار انالیز و گزارش شده اند را با فرمت هایی نظیر RTF یا PDF خروجی بگیرید و آن را به پروژه خود ضمیمه کنید تا اطلاعات کاملی را به صاحب پروژه ارائه نمایید. محاسبات مطابق با EUROCODE 3 (EN 1993-1-8) هستند.

پایگاه داده های بسط داده شده ای از مواد معمول، پروفایل ها و کانکتور ها در این برنامه وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. برای پایگاه داده های کانکتور ها، فرمت XML وجود دارد که می توانید آن را ویرایش نمایید. امکان ایجاد متریال هایی که توسط کاربر تعریف شده اند وجود دارد. در شرایط مختلفی می توانید آنالیز های متنوعی را برای ظرفیت اتصال های خود انجام دهید و اطلاعات جامعی را درمورد پروژه خود بدست آورید. امکان اضافه کردن داده های هندسی وجود دارد. شما می توانید اطلاعاتی که در Autodesk Robot Structural Analysis ندارک دیده شده است را به شکل مستقیم وارد MASTER EC3 Steel Connections کنید. بررسی سریع ظرفیت اتصالات فولادی، سازگاری با ویندوز ۸ و …. از دیگر امکانات این برنامه می باشد.

ویژگی های نرم افزار MASTER EC3 Steel Connections :
امکان آنالیز بسیار سریع سازه های مختلف
بررسی مقدار ظرفیت انتقال
وجود پایگاه داده های بزرگ
امکان تعریف کردن مواد، توسط کاربر

Description

BIMware MASTER EC3 Steel Connections is a program that can be used to design and verify the capacity of typical connections used in steel structures. The verification of connections is conducted in accordance with the recommendations of the EUROCODE 3 (EN 1993-1-8, EN 1993-1-1) with a possibility to consider national annexes for the following countries: United Kingdom, France, and Poland.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری