AOMix 6.52 x86

AOMix 6.52 x86

  • کاربرد : نرم افزار آنالیز اوربیتال های ملوکولی
  • نسخه :Version 6.52
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : www.sg-chem.net
  • سال تولید : 2017

توضیحات

AOMix نرم افزاری تخصصی به منظور آنالیز اوربیتال های ملوکولی می باشد که به شما امکان انتخاب گروه های اتمی، نوع و شکل اوربیتال ها و خواص شیمیایی به خصوص را می دهد. شما با استفاده از AOMix می توانید به بررسی ساختار و خواص شیمایی مواد مختلف بپردازید و از مفاهیمی مانند ظرفیت و والانس استفاده کنید. این برنامه میزان شدت و تقسیم بندی بار ها را در بین هسته ها مشخص می سازد و امکان آنالیز آن ها را فراهم می سازد.

هم چنین اشکال و نمودار های مختلفی در این زمینه برای شما رسم خواهد شد. دیگر نیازی به محاسبات دستی نیست و با این برنامه می توانید تابع موج های ملوکول مورد نظر خود را به سادگی بدست بیاورید. ترکیباب و اجزاء ملوکول شما به شکل اوربیتال های اتمی و ملوکولی به نمایش در خواهد آمد. حتی تعداد اوربیتال های ملوکولی پیوندی و ضد پیوندی موجود در ملوکولتان نیز محاسبه می شود. به کمک آن می توانید درجه پیوند ملوکول و قدرت پیوند را بسنجید. تعداد الکترون های به اشتراک گذاشته شده و الکترون های ظرفیت و … همگی به شکل دقیق محاسبه و نمایش در خواهد آمد.

ویژگی های نرم افزار AOMix :
آنالیز و محاسبات دقیق برای اوربیتال های ملوکولی
نمایش تعداد اوربیتال های ملوکولی پیوندی و ضد پیوندی
نمایش جزئیات و مفاهیم ساختار شیمیایی ملوکول
بررسی تابع موج ملوکولی و تعیین قدرت پیوندی برای بررسی شیمیایی
تعداد الکترون های به اشتراک گذاشته شده و نحوه تقسیم آن ها بین اتم های مختلف
نمایش مفاهیم ظرفیت، تابع موج، والانس و …

Description

AOMix is a user-friendly software for the molecular orbital (MO) analysis. It calculates the MO compositions in terms of the constituent chemical fragments (you can specify them as atoms, groups of atoms, atomic orbitals, fragment molecular orbitals, groups of atomic orbitals, etc.) in the molecule or atom. AOMix automatically processes output files of multiple quantum-chemical packages (see the list below). AOMix also allows you to analyze chemical structure (bonding/antibonding nature of molecular orbitals) using overlap populations (total and per molecular orbital), valence indices, 2-center (Mayer, Lowdin, Wiberg, and bond-order symmetry components) and 3-, 4-, 5- and 6-center bond orders,

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری