Ranorex Studio 7.1

Ranorex Studio 7.1

  • کاربرد : یک IDE برای برنامه های .Net framework
  • نسخه :Version 7.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Ranorex
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Ranorex Studio یک IDE برای برنامه های .Net framework می باشد که در C# یا VB.Net نوشته شده اند. این نرم افزار بر اساس SharpDevelop که سورس آزاد است نوشته شده است. با استفاده از Ranorex می توانید برنامه ها و پروژه های مختلفی را به ثمر برسانید. این برنامه به شما test automation tools که استفاده از آن آسان می باشد را برای ایجاد پروژه های automated testing پیشنهاد می کند. obust test automation framework های خود را با استفاده از این برنامه بهینه سازی نمایید، این نرم افزار می تواند هرگونه برنامه نوشته شده برای دسکتاپ و موبایل را تست کند.

تیمی متشکل از توسعه دهندگان و مدیریت کنندگان پروژه با Ranorex می توانند تمامی نیاز های خود را برآورده نمایند. با استفاده از ویزارد برنامه می توانید قدم به قدم environment را تست کنید و به سرعت کار خود را آغاز نمایید. امکان ساخت، ایجاد، فعال کردن انواع برنامه های نوشته شده وجود دارد و در صورت نیاز می توانید از دیباگر این برنامه استفاده کنید تا مشکلات پیشآمده در برنامه نویسی را بیابید و حل کنید.

ویژگی های نرم افزار Ranorex Studio :
ضبط کردن، پاز کردن و شروع کردن
دیباگ کردن برنامه
تست کردن انواع نرم افزار ها
یافتن باگ های برنامه
امکان تغییر دادن اجزاء برنامه
مناسب برای برنامه نویسی

Description

Ranorex Studio provides an all-in-one environment for developing Ranorex test automation software projects. In addition to common IDE features like a code editor, code completion and debugging. Ranorex Studio also integrates all of the Ranorex tools and the powerful Ranorex Library in one professional environment.

Ranorex Studio supports test implementation with C# and VB.NET. Regardless which language you use, the integrated Ranorex Recorder and Ranorex Object Repository automatically generate the right source code for your selected language.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری