Autodesk ArtCAM Premium 2018 x64

Autodesk ArtCAM Premium 2018 x64

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی و برنامه‌نویسی ماشین‌کاری سی‌ان‌سی برای صنایع چوب‌کاری
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ArtCAM نرم افزاری قدرتمند در زمینه ماشین‌کاری به وسیله کامپیوتر (CAM) و طراحی صنعتی (CAD) بوده که توسط شرکت Delcam به بازار معرفی شد و اکنون توسط شرکت Autodesk پشتیبانی و منتشر می‌شود. این نرم افزار به طور تخصصی برای طراحی، مدل‌سازی و برنامه‌نویسی دستگاه‌های تراش سی‌ان‌سی در صنایع چوب‌کاری طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توان طرح‌های مختلف و پیچیده را به طور حرفه‌ای طراحی کرده و حتی می‌توان مدل‌های سه بعدی را نیز درون نرم افزار ویرایش کرد. این نرم افزار همچنین قادر است تا مدل‌های طراحی شده را به صورت برنامه به دستگاه‌های NC وارد کند.

این نرم افزار به طور تخصصی در صنایع چوب‌کاری و تراش‌کاری چوب کاربرد دارد و به گونه‌ای بهینه شده که برای این صنعت مناسب‌تر است. این نرم افزار از انواع دستگاه‌های تراش سه محوره، چهار محوره، پنج محوره، مدور و روتور پشتیبانی کرده و قادر است تا دقیق‌ترین تولیدات را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار از دقت بالایی برخوردار بوده و کار با آن نیاز به دانش تخصصی خاصی ندارد و طوری طراحی شده است که افراد مبتدی در این صنعت نیز بتوانند از امکانات آن بهره ببرند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Autodesk ArtCAM Premium:
- طراحی انواع مدل‌های دو بعدی و سه بعدی
- دارای کتابخانه وسیع از اشکال آماده و از قبل طراحی شده
- امکان وارد کردن مدل‌های سه بعدی و CAD
- برنامه‌نویسی NC و وارد کردن کدها به دستگاه CNC
- سرعت و دقت بالا در طراحی
- امکان طراحی اشکال پیچیده
- پشتیبانی از دستگاه‌های تراش چند محوره و مدور
- سازگاری بالا با سایر نرم افزارهای شرکت Autodesk

Description

Autodesk ArtCAM® is a single solution for designing and making in the woodworking industry. Its simple interface and easy to use tools allows hobbyists and independent designers to produce high quality decorative woodwork.
You can design directly in the software, choose from our clip art library or import images. Designs can then be quickly created or edited with ArtCAM’s range of vector tools. You can also import 3D files to make more complex 3D reliefs.

ArtCAM comes with a range of machining strategies to quickly and effectively machine your woodwork. With over 250 tools it features the most common tool shapes to produce attractive edge finishes. Your designs can then be manufactured using 3-axis, rotary 4-axis, and also 4+1 axis internal CNC machining.

ArtCAM is one simple, easy to use CADCAM solution to design and make. The interface is easy to learn and you don’t need any training to get started. However, there is a resource library of tutorials should you need any help.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری