ایزی کد / EazyCode 7.1.70 Retail .Net Code Generator

EazyCode 7.1.70 Retail .Net Code Generator
ایزی کد

  • کاربرد : ابزاری برای تسریع عملیات کدنویسی برنامه نویسان دات نت
  • نسخه :Version 7.1.70
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Datacraft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

EazyCode dot Net Code Generator ابزاری مفید برای تسریع عملیات کدنویسی برنامه نویسان دات نت است. برنامه نویسان معمولا در نوشتن برنامه های با الگوهای معماری، طراحی و کدنویسی کم و بیش یکسانی روبرو میشوند مثلا برنامه هایی که از معماری چند لایه استفاده میکنند قطعا لایه ای برای نمایش واسط کاربری به کاربر، لایه برای منطق تجاری و لایه برای ارتباط به دیتابیس خواهند داشت، یا در الگوی MVC برنامه نویسان با لایه های مدل، نمایش و کنترلر سر و کار خواهند داشت، همینطور برای سایر مدلهای برنامه نویسی مثلا MVVM در WPF و … . همچنین اکثر برنامه هایی که با داده ها سر و کار دارند معمولا قسمتی برای جستجوی، مرتب سازی و یا اکسپورت کردن خروجی خواهند داشت. برنامه نویسان برای نوشتن هر برنامه ای بایستی زمانی را صرف نوشتن کدهایی کنند که بخش زیادی از آن به صورت مشترک در پروژه های دیگر نیز نوشته شده است به همین دلیل ابزارهایی تحت عنوان Code Generator ها ارائه شده اند تا کدهای مشترک و پایه ای به صورت خودکار تولید شود و برنامه نویسان این کد را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنند.

EazyCode dot Net Code Generator یکی از تولید کننده های کد است که این کار را به خوبی انجام میدهد، این ابزار قادر است تا کدهای اولیه برای مدلهای برنامه نویسی چند لایه، MVC، MVVM و … را برای دو زبان سی شارپ و ویژوال بیسیک تولید کند، به صورت خودکار متدها و Stored Procedure های مورد نیاز برای عملیات افزودن، حذف، ویرایش در دیتابیس را تولید میکند. همچنین کدهای اولیه برای عملیات جستجو، مرتب سازی و اکسپورت کردن داده ها به فرمت های اکسل، pdf و ورد را به سادگی تولید میکند. علاوه بر این برای دیتابیسهای نوشته شده میتواند گزارشی کامل از آن را در قالب ورد مستند سازی کند.

Description

EazyCode is a Rapid Application Development tool (Data-Entry Forms Wizard) which generates VB.Net database front-end GUIs in various visual and navigational formats. It turns Studio .NET design and development into a simple and easy job. It is a lifecycle tool that helps you develop and maintain database applications. EazyCode provides a simple way to design database-enabled applications using plain database knowledge.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری