SAS JMP Statistical Discovery Pro 13.2.1

SAS JMP Statistical Discovery Pro 13.2.1

  • کاربرد : جداول خام یا نمودار های استاتیک و داده های پنهان
  • نسخه :Version 13.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : JMP
  • سال تولید : 2017

توضیحات

SAS JMP Statistical Discovery بهترین ابزار انتخاب برای دانشمندان، مهندسان و دیگر کاشفان داده در تقریبا هر بخش از صنعت و دولت است.SAS JMP Statistical Discovery ترکیبی قدرتمند از آمار با استفاده از گرافیک پویا بر روی دسکتاپ می باشد. SAS JMP Statistical Discovery با محیطی تعاملی و بصری جداول خام یا نمودار های استاتیک و داده های پنهان را به راحتی برای شما نشان می دهد. به این دلیل که تمامی اطلاعات در این نرم افزار به یکدیگر لینک هستند مانند graphics, statistics و data شما می تواند به حفاری عمیق تر در سئوالات بیشتر و همچنین افزایش شانس خود برای اکتشافات و دستیابی به موفقیت در اطلاعات خود تشویق کند. SAS JMP Statistical Discovery با خود تجزیه و تحلیل داده ها به یک سطح کاملا جدید را به ارمغان می آورد. همچنین به شما اجازه می دهد که در مقابله با مشکلات آماری معمول و دشوار به آسانی و ارتباط یافته های خود را بیشتر موثر کنید.

ویژگی های نرم افزار SAS JMP Statistical Discovery:
اکتساب داده ها
پاک کردن داده ها
تجسم داده ها
تجزیه و تحلیل داده های اولیه
گروه فیلتر و داده های زیر مجموعه
طراحی آزمایش
مدلسازی آماری
تجزیه و تحلیل if-else
تجزیه و تحلیل قابلیت اطمینان
کیفیت و مهندسی فرایند
مصرف کننده و تحقیقات بازار
به اشتراک گذاری نتایج
اتوماسیون و برنامه نویسی

Description

SAS JMP Statistical Discovery Pro - the program offers you advanced algorithms that help you create, evaluate and manage intelligent models. JMP Pro is a professional version of the software for statistical detection of JMP. You will gain new opportunities for more sophisticated analysis, including intelligent modeling and cross-validation methods. Users can use the power and speed of the supercomputer on their desk to explore and understand the data in a user-friendly interface. SAS is the leader in analytics. Thanks to innovative analytics, business intelligence and software and data management services, SAS helps customers around the world.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری