راز کتیبه

راز کتیبه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امید هاشمی
  • تعداد صفحه : 415

توضیحات

یک پروفسور باستانشناس ایرانی به نام سپهر آزموده که فردی دانشگراست و با دوستانش در جهت گسترش دانش در کل جهان هم قسم شده است، در جریان یکی از تحقیقات خود در منطقه جنوب شرق ایران، کتیبه کوچکِ منحصرِ به فردِ عجیبی مربوط به یکی از شکاف های تاریخی و قومی یکتاپرست پیدا می کند که به خاطر اهمیت زیاد، آن را پنهان می نماید. سپهر در ویلایی در شمال ایران به همراه خواهر زاده اش پیمان صولت رامی در حال زندگی است که یک انگلیسی به نام جاناتان ساموئل کینگ که او هم از کتیبه و توان خارق العاده آن از فرزام چیزهایی شنیده است و یک همکار به نام کامرانی، به طور اتفاقی مکان زندگی سپهر را پیدا می کند و به سراغ او می آید. پس از برخورد نخست و این که متوجه می شود او به طور کامل حافظه اش را از دست داده تصمیم می گیرد که با پیمان که او هم فردی تحصیل کرده است ارتباط برقرار کند. پیمان به دلیل فعالیت های علمی خود یک آزمایشگاه کوچک در ویلا و یک گروه علمی به نام گروه سامان تشکیل داده در حال پژوهش های علمی است. جان به پیمان پیشنهاد می دهد که سپهر را تحت نظارت پزشکان خارجی مداوا کنند که او قبول نمی کند. پیمان برای یک مسابقه علمی در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک به ژاپن می رود اما در آن جا دچار مشکلاتی می شود که او را از شرکت در مسابقه دور می کند و …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری