Lynda - Amazon Web Services - Disaster Recovery

Lynda - Amazon Web Services - Disaster Recovery

  • کاربرد : آموزش جامع Amazon Web Services: Disaster Recovery
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک روش بازیابی فاجعه (DR) یک جزء حیاتی از برنامه تداوم کسب و کار هر سازمانی است. همانطور که رویدادهای عمومی اخیر نشان داده است، شکست برای قطع یک مرکز داده می تواند تاثیر عمیقا منفی بر روی یک کسب و کار داشته باشد. مدیران فناوری اطلاعات و مدیران سیستم، بر این باورند که ضروری است که کارکنان درک عمیق از برنامه DR سازمان خود را داشته باشند. این همچنین مفاهیم DR AWS را پوشش می دهد، نشان می دهد که چگونه پیکربندی سرویس های هسته AWS مورد نیاز برای DR را انجام می دهد و دموی هایی را ارائه می دهد که با استفاده از سرویس AWS برای ایجاد یک محیط قابل اطمینان DR به شما کمک می کند.
مباحث عبارتند از:
DR در ابر عمومی
هدف بازیابی (RTO)
هدف نقطه بازیابی (RPO)
سرویس های پلت فرم AWS که از DR پشتیبانی می کنند
مقایسه معماری چهار معماری DR
تفاوت در دسترس بودن بالا و DR
روش DR سرد
روش خلبان نور DR
روش آماده به کار گرم
چندین بار DR شکست خورده است

Description

A disaster recovery (DR) procedure is a critical component of each organization's business continuity plan. The failure to appropriately plan for a datacenter outage can have a profoundly negative impact on a business, as recent public events have indicated. From IT executives to system administrators, it's imperative that employees have an in-depth understanding of their organization's DR plan. This entry-level course reviews the benefits of the public cloud—specifically, Amazon Web Services (AWS)—in implementing a DR plan. It also covers AWS-specific DR concepts, shows how to configure the core AWS services needed for DR, and provides demos that give you hands-on experience with using AWS services to build a reliable DR environment.
Topics include:
DR in the public cloud
Recovery time objective (RTO)
Recovery point objective (RPO)
AWS platform services that support DR
Comparing the four DR architectures
Differences between high availability and DR
Cold DR procedure
Pilot light DR procedure
Warm standby procedure
Multisite DR failover
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری