Lynda - AutoCAD Civil 3D Topographic and Boundary Survey

Lynda - AutoCAD Civil 3D Topographic and Boundary Survey

  • کاربرد : آموزش مباحث Topographic و Boundary Survey در AutoCAD Civil 3D
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار AutoCAD Civil 3D - یک راه حل طراحی و اسناد برای مهندسی عمران - ابزار و ویژگی هایی را ارائه می دهد که می تواند به شما در حفظ اطلاعات سازگار و بهبود عملکرد پروژه کمک کند. در این دوره، یاد میگیرید چگونه از این نرم افزار قدرتمند برای مقابله با انواع مختلف وظایف مربوط به یک پروژه ، از جمله تجزیه و تحلیل مرزی و ایجاد سطوح TIN استفاده کنید . مربی داستین مانینگ به شما کمک می کند تا با توضیح نحوه تنظیم پایگاه داده بررسی خود، شروع کنید. او همچنین نشان می دهد که چگونه خطوط اتوماتیک را ایجاد می کند، مرزها را مشخص میکند و برچسب گذاری می کند و بررسی های نهایی را انجام میدهد. برای تدوین این دوره، او بعضی از نکات مفید بهره وری را به شما می آموزد.
مباحث عبارتند از:
راه اندازی پایگاه داده بررسی شما
زمینه کار برای پایان کار
ایجاد خط خطی خودکار
ایجاد سطوح TIN
اضافه کردن سطوح برچسب
کار با منابع داده های مختلف
بررسی مرزی در 3D مدنی
طراحی و برچسب گذاری یک مرز
نکات و ترفندهای بهره وری

Description

AutoCAD Civil 3D software—a design and documentation solution for civil engineering—offers tools and features that can help you maintain consistent data and improve project performance. In this course, learn how to leverage this powerful software to tackle the different types of tasks involved in a survey project, including boundary analysis and creating TIN surfaces. Instructor Dustin Manning helps you get started by explaining how to set up your survey database. He also shows how to create automated linework, draw and label boundaries, and translate surveys. To wrap up the course, he shares some helpful productivity tips.
Topics include:
Setting up your survey database
Field to Finish workflow
Creating automatic linework
Creating TIN surfaces
Adding surface labels
Working with different data sources
Boundary survey in Civil 3D
Drawing and labeling a boundary
Productivity tips and tricks
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری