بلاف تایتلر التیمیت / BluffTitler v13.5.0.3

BluffTitler v13.5.0.3
بلاف تایتلر التیمیت

  • کاربرد : نرم افزار ساخت نوشته های زیبای سه بعدی
  • نسخه :Version 13.5.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Outerspace Software
  • سیستم مورد نیاز : Intel Pentium compatible processor (Pentium III 800 MHz or better recommended)128 MB RAM10 MB avai
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از جمله سرگرمی خیلی از افراد، افکت گذاری و قرار دادن افکت های متحرک انیمیشنی و تصویری دو بعدی و سه بعدی بر روی فایل های تصویری، عکس ها، ویدیوهای خانگی، فیلم های سینمایی و .. می باشد. نرم افزار BluffTitler آسان ترن راه ممکن برای اضافه کردن متن سه بعدی و گرافیک تماشایی بر روی تصاویر و فیلم های شماست.
BluffTitler نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت متون سه بعدی به صورت حرفه ای و امکان قرار دادن آن ها بر روی عکس ها و یا فیلم ها، محصول شرکت outerspace می باشد. کاربران از امکانات و ویژگی هایی نظیر افکت های حرفه ای حرکتی برای قرار دادن بر روی متن خود و نوع حرکت، ورود و خروج متن از تصویر در اختیار دارند. به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید. این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم می سازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ابزارهای این نرم افزار توانمند قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید. چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی برای کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید، BluffTitler بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود، دو بعدی و سه بعدی سازی کنید.

BluffTitler به شما امکان ساخت منوهای بسیار شیک و زیبایی را خواهد داد. همچنین برای سهولت هر چه بیشتر در کار و کمک به کاربران، یک سری افکت های سه بعدی از پیش طراحی شده در خود قالب نرم افزار قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن از آن ها استفاده کنند. در فضای نرم افزار قادر خواهید بود تا تنظیم کامل قسمت های مختلف برنامه برای ایجاد تغییر بر روی افکت مورد نظر را نیز به صورت دستی و یا اتوماتیک عهده دار باشید. قلم ها، رنگ ها و فونت های متنوع و زیبای موجود در محیط نرم افزار نیز یکی از شاخص های مهم برتری نرم افزار بوده که باعث می شود کار شما از لحاظ زیبا شناختی جلوه دو صد چندان بگیرد. BluffTitler قادر است یک عنوان سه بعدی خیره کننده برای فایل ویدئویی شما طراحی کند. این برنامه با پلیرهای مانند Pinnacle Studio ،Sony Vegas ،Ulead ،Canopus Edius و Adobe Premiere کار می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BluffTitler:
- امکان پردازش سه بعدی انیمیشن ها
- ساخت انیمیشن های سه بعدی در کمترین زمان ممکن
- ابزارهای مختلف موجود در محیط نرم افزار جهت سهولت و کمک رسانی بیشتر به کاربر
- افکت های جذاب و باور نکردنی
- قابلیت ایجاد موازی انیمیشن های سه بعدی و دو بعدی در یک فایل
- سازگار با محیط اغلب سیستم های عامل
- محیط کاربری آسان و قابل فهم
- ساخت متن و سه بعدی زیبا برای قرار دادن بر روی عکس و یا فیلم
- دارای رابط کاربری گرافیکی بالا
- توانایی تنظیم کامل قسمت های مختلف برنامه برای ایجاد تغییر بر روی افکت مورد نظر
- استفاده از رنگ ها و فونت های متنوع در متون
- و ...

Description

BluffTitler is an effects program for creating 3D text animations and 3D picture/video wipes.
The result can be played in realtime by the player and screensaver or exported to picture and video formats for use in your videos (chroma key supported), multi-media presentations, VJ performances and websites.
BluffTitler DX9 is a program that titles and wipes 3D images.
Animations are built out of layers that can be animated independently. The current version of BluffTitler supports 8 different layer types: camera, light, text, picture, video, plasma, particle and audio. Layers can be connected to each other for special effects.
Effects that can be created with BluffTitler include:
- golden beveled titles
- blood dripping titles
- JPG textured titles
- MPG textured titles
- slimy titles
- hairy titles
- exploding titles
- reflection mapped titles
- twisted titles
- cartoon shaded titles
- golden glowing titles
- spooky lightened titles
- titles with silver spikes
- jumbling titles
- inverted titles
- bouncing titles
- powerfield emitting titles
-titles with flying hearts
- pumping titles
and also:
- plasma backgrounds
- background videos morphing into donuts
- particle effects
- MP3 audio
- morphing JPG pictures
- exploding video backgrounds
-fractal backgrounds
The following 2 aspects make BluffTitler truly easy to use:
BluffTitler works completely in realtime: you immediately see the final result of your actions!
BluffTitler uses a minimalistic intuitive user interface that does not try to impress with dozens of windows, tabs and dialogs. Instead, thanks to clever GUI design and AI techniques, it only features 2 windows: the edit window and the render window. You are guaranteed not to get lost in BluffTitler!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری