VoluMill v8.1.0.3444 for NX-11.0 x64

VoluMill v8.1.0.3444 for NX-11.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار تولید برنامه های NC برای ماشین آلات CNC
  • نسخه :Version 8.1.0.3444
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : VoluMill
  • سال تولید : 2017

توضیحات

VoluMill نرم افزاری جهت برنامه تولید برنامه های NC برای ماشین آلات CNC سرعت بالا است. در ماشین کاری سریع ۵ تا ۱۰ مرتبه سریعتر از روشهای معمول عملیات برشی انجام میشود. البته این نوع ماشین کاری تنها اشاره به سرعت برشی بالا ندارد. در واقع در این روش فرایند تولید به گونه ای است که با روشهای بسیار خاص و با تجهیزات دقیقی صورت میگیرد. این روش در پرداخت کاری فولادهای سخت شده سرعتی ۴ الی ۶ برابری نسبت به روشهای معمول به ارمغان خواهد آورد.

این نرم افزار انواع برشکاری های ۲ محوره و ۳ محوره را به خوبی انجام میدهد، از ساده ترین قطعات منشوری گرفته تا قالبهای بسیار پیچیده توسط این برنامه قابل انجام است. نرم افزار VoluMill در چندین نسخه مختلف ارائه شده است، به عنوان مثال نسخه universal برای کاربردهای مستقل مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند از توانایی های این برنامه در نرم افزارهای HLM دیگری همچون زیمنس NX استفاده کنند برنامه نسخه ای مجزا به صورت پلاگین تدارک دیده است.

این نرم افزاز دقیقا برای حل ۴ مشکل رایج و مهم ارائه شده است، اولین مشکل برشکاری کامل محصول میباشد، مشکل بعدی تعیین گامهای حرکت بین برنامه مختلف برش میباشد، برشکاری غیر دقیق گوشه ها و قطعه بندی نواحی جدید را میتوان سایر مشکلات رایج در عملیات برشکاری دانست. این برنامه با بهبود فرایند، پاسخی به تمامی این مشکلات ارائه کرده است. این نرم افزار در بهینه سازی و برقراری توازن بین پارامترهای سرعت و نرخ تغذیه دستگاه های CNC بسیار توانمند و خوب ظاهر شده است طوری که حتی بیش از استانداردهای مورد نیاز در صنایع تولیدی به صنعتگران عرضه خواهد کرد. استفاده از این محصول در دراز مدت باعث کاهش پرت مواد مصرفی و نرخ عملیات ماشین کاری خواهد شد و صرفه جویی چشمگیری در میزان هزینه های تولید خواهد داشت.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری