Symantec NetBackup v6.5 Addon

Symantec NetBackup v6.5 Addon

  • کاربرد : یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بکاپ گیری در سطوح تجاری و برای سازمانهای بزرگ
  • نسخه :Version 6.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Symantec
  • سال تولید : 2008

توضیحات

Netbackup یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بکاپ گیری در سطوح تجاری و برای سازمانهای بزرگ است. این برنامه به صورت کراس پلتفرم ارائه شده است و قابلیتهای بکاپ گیری آن بر روی سیستم عاملهای مختلفی از جمله ویندوز، یونیکس و لینوکس در دسترس است. این نرم افزار به صورت مرکزی بر روی یک سرور مستقر میشود و تمامی بکاپهای گرفته شده را مدیریت میکند. این برنامه از سخت افزاری گوناگونی از هارددیسکها گرفته تا نوارهای مغناطیسی را پشتیبانی میکند. برنامه قادر است به صورتهای مختلفی بکاپ تهیه کند به عنوان مثال میتوانید به صورت مستقیم از دیتابیسهای Oracle بکاپ تهیه کنید و به صورت مجازی آنها را در سایر سیستمها ریستور کنید. این برنامه توسط شرکت سیمانتک ساخته شده است و از تکنولوژی های خاصی جهت افزایش سرعت بکاپ گیری بهره میبرد. در این تکنولوژی بدون نیاز به خواندن کامل سیستم فایلها بکاپ گرفته میشود که این موضوع سرعت عملیات را تا حد زیادی بالا میبرد. این نرم افزار همچنین قادر است تکرار در داده ها و تصاویر مشابه را شناسایی کند و به ادمین اطلاع دهد.

Netbackup به ادمین ها اجازه میدهد تا به صورت دوره ای اسنپ شاتهایی از سیستمها تهیه و در مکان مورد نظر ذخیره کنند. این اسنپ شاتها در هر زمانی قابل بازیابی است. تمامی فایلهای بکاپ گرفته شده در این نرم افزار به دقت ایندکس میشوند که این امر باعث میشود تا جستجو در بین انبوه فایلها به سرعت انجام بگیرد. این نرم افزار به نکات امنیتی هم دقت بالایی داشته است و تمامی داده ها به صورت رمزنگاری شده در سرورها نگه داری میشوند. همچنین مجوزهای سفت و سخت و متنوعی برای دسترسی به داده ها در نظر گرفته است که با کانفیگ مناسب آنها میتوان جلوی هر نوع دسترسی غیر مجازی به داده ها را گرفت.

Description

Veritas NetBackup 6.5 delivers high performance data protection that scales
to protect the largest UNIX, Windows, Linux and NetWare environments. With
complete protection from remote office to data center to vault, NetBackup
offers a single console for all backup and recovery operations.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری