Geometric NestingWorks 2018 SP0.0

Geometric NestingWorks 2018 SP0.0

  • کاربرد : نرم افزار شبکه بندی و تقسیم مدل‌ها به لایه ها و قطعات مختلف
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Travis East
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از پلاگینهای مفید برای نرم افزار سالیدورک جهت شبکه بندی و تقسیم مدل‌ها به لایه ها و قطعات مختلف است. شاید در مدلهای ساده نیاز به چنین پلاگینی نداشته باشیم ولی وقتی یک مدل ترکیبی از چند صد و یا هزاران پارت مجزا باشد کنترل فهرست قطعات و پارتهای آن کار ساده ای نیست. این برنامه با شماره گذاری و تقسیم خودکار قطعات اطلاعات را به صورت مرتبی در قالب جداول اطلاعاتی ارائه میدهد که میتوان با انتخاب آنها به صورت مجزا بر روی هر یک از لایه ها کار کرد. تغییرات در نهایت به کل مدل اعمال خواهد شد. معمولا بر اساس خود مدل و روش توسعه آن میتوان با تکنیکهای مختلفی شبکه بندی را انجام داد که خوشبختانه این پلاگین با دارا بودن روشهای گوناگون دست ما را در این رابطه باز گذاشته است.

سرعت پردازش اطلاعات در این برنامه بسیار بالاست و بزرگترین و پیچیده ترین مدلها را میتوان در مدت زمان کوتاهی لایه بندی کرد. یکی از قابلیتهای جالب برنامه امکان جداسازی و تقسیم بندی لایه ها بر اساس مواد تشکیل دهنده است. به عنوان مثال تمامی موارد چوبی در یک دسته قرار میگیرند و یا مواردی که از جنس فلز آهن هستند در دسته ای مجزا نمایش داده میشوند. این تقسیم بندی کار توسعه مدل را بسیار آسان میکند. استفاده از این برنامه باعث میشود تا مواد مصرفی مورد استفاده در ساخت مدلها به حداقل میزان خود برسد و از این طریق صرفه جویی چشمگیری در هزینه ها داشته باشیم. به تمامی مهندسین مکانیک که با نرم افزار سالیدورک به صورت تخصصی کار میکنند توصیه میکنیم برای بهبود راندمان کاری و کاهش پرت مصرفی از این پلاگین در سالیدورک استفاده کنند.

Description

Geometric Ltd., a global leader in 3D CNC machining software, has released update for NESTINGWorks 2017, 3D nesting software for automatically nesting layouts of SOLIDWORKS parts and assemblies for production. This 3D nesting application is seamlessly integrated within SOLIDWORKS 2016 software, enabling automated nesting of flat or 3D part or assembly models made from sheet stock, including sheet metal, plates, plastics, composites, or wood.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری