mikroC PRO for PIC 7.1.0

mikroC PRO for PIC 7.1.0

  • کاربرد : قدرتمند ترین کامپایلر C
  • نسخه :Version 7.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : mikroC
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار mikroC PRO AVR که قدرتمند ترین کامپایلر C است جایگزین بسیار عالی برای نرم افزار CodeVision می باشد و از هر لحاظ ار کامپایلر های دیگر قدرتمند تر و کاملتر می باشد. از ویژگی های بارز آن می توان کامل بودن و بروز بود کتابخانه های آن که واقعا هیچ کم و کاستی در آن ها دیده نمی شود نام برد. نرم افزار MikroC Pro for PIC بیش از ۳۶۰ میکرو کنترلر PIC را پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی هایی که باعث محبوبیت آن شده است دارا بودن کامل ترین کتاب خانه ها می باشد . از طرفی محیط کاربر پسند آن و راحتی کار باعث شده حتی دانش آموزان هم بتوانند از آن استفاده نمایند. در کتابخانه های این نسخه از کامپایلر، تغییرات بسیار اساسی ایجاد شده است. اگر شما از زبان basic برای کدنویسی میکروکنترلر های PIC استفاده می کنید، برای کامپایل کردن، باید با استفاده از نرم افزار Pic Basic Pro کدهای خود را کامپایل کنید. شرکت micro Engineering Labs پکیج برنامه های بسیار قدرتمندی در زمینه برنامه نویسی میکروکنترلر های PIC و AVR بوجود آورده است که اکثر برنامه نویسان به مجموعه نرم افزار های این شرکت روی آورده اند.

امکانات و ویژگی‌های mikroC PRO:

– پشتیبانی از تمامی میکروکنترلر های AVR
– کامل بودن و آپدیت بودن کتابخانه ها
– پشتیانی کامل از میکروکنترولر های شرکت Atmel
– داشتن قالب های و محیطهای متنوع جهت جلوگیری از یکنواختی و خستگی کابر
– عدم وجود خطاها و ERRORهای بیجهت بهنگام کامپایل کردن
– ظاهری زیبا و محیط کاربری مناسب (GUI)
– پشتیبانی از کتابخانه های mmc
– ویرایشگر ساخت کدهای ۷seg
– ویرایشگر ساخت اعداد در برنامه های ساخت Seven Segment
– وجود ویرایشگر مخصوص کاراکتر در LCD های کاراکتری
– پشتیبانی از تمامی میکروکنترلر های PIC
– پشتیبانی از زبان های Assembly, ANSI C with minor modifications
– وجود محیط ایدتور و ویرایشگر تصویر برایLCD های گرافیک یا GLCD
– ساخت فایل Intel Hex, Assembly, Binary, COFF در خروجی

Description

mikroC PRO for PIC is a full-featured ANSI C compiler for PIC devices from Microchip?. It is the best solution for developing code for PIC devices. It features intuitive IDE, powerful compiler with advanced optimizations, lots of hardware and software libraries, and additional tools that will help you in your work. Compiler comes with comprehensive Help file and lots of ready-to-use examples designed to get you started in no time.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری