Digital Tutors - Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

Digital Tutors - Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

  • کاربرد : آموزش ساخت مدل های سه بعدی حرفه ای در بازی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Digital Tutors
  • سال تولید : 2014

توضیحات

با مشاهده این کورس آموزشی استفاده از نرم افزارهای 3Ds Max و Unity را به منظور ساخت دارایی های گرافیکی یک بازی ( مدل های سه بعدی ) حرفه ای و در حد برترین استدیوهای بازی سازی را فراخواهید گرفت.

Description

Throughout these lessons we'll learn what it takes to create assets for a AAA game developer. We'll explore the technical theory of how to achieve consistent resolution for high end games by implementing Texel Density. We'll explore cutting edge tips and tricks for speeding up workflows and customizing our User Interface through basic scripting.

Finally we'll look at real world examples of how Camouflaj Game Studio creates content for their game Republique. We'll have actual in game assets at our disposal that we can then evaluate how their content is authored and modify at our leisure. At the end of this training you will have a stronger understanding of what it takes to create top quality assets for an AAA Game Studio.

بخش های فایل

این فایل شامل 15 بخش می باشد که بخش های آن به صورت جداگانه در زیر آمده است.
Row Title Format Size Play Download
01 - فیلم های آموزشی
1 01. Introduction and project overview 11.73 MB DOWNLOAD
2 02. Using Maxstart files to speed up the workflow 59.97 MB DOWNLOAD
3 03. Increasing productivity by customization 62.72 MB DOWNLOAD
4 04. Working smarter with TurboSmooth Pro 66.72 MB DOWNLOAD
5 05. Applying Texel Density with TexTools 67.58 MB DOWNLOAD
6 06. Moving from 3D Max to UVLayout in under 2 seconds 61.97 MB DOWNLOAD
7 07. Creating actions to save hours of production time 40.95 MB DOWNLOAD
8 08. Implementing naming conventions to increase productivity 40.08 MB DOWNLOAD
9 09. Establishing asset scale before authoring textures 57.73 MB DOWNLOAD
10 10. Critical thinking and fundamentals of asset creation 57.41 MB DOWNLOAD
11 11. Achieving better results with texture compression 57.27 MB DOWNLOAD
12 12. Compressing textures to achieve Texel Density and save memory 42.43 MB DOWNLOAD
13 13. Conforming UVs to Texel Density standards 54.00 MB DOWNLOAD
14 14. Transforming a standard prop to a hero asset 64.52 MB DOWNLOAD
02 - فایل های تمرینی
15 Project_Files 162 Bytes DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری