Applied Imagery Quick Terrain Modeller 8.0.7

Applied Imagery Quick Terrain Modeller 8.0.7

  • کاربرد : نرم‌افزاری حرفه‌ای جهت ساخت تصاویر سه بعدی عوارض زمین از روی داده‌های LiDAR
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Applied Imagery
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم‌افزاری حرفه‌ای جهت ساخت تصاویر سه بعدی عوارض زمین از روی داده‌های LiDAR (لیدار) است. اگرچه توانایی این برنامه تنها محدود به داده‌های لیدار نیست و با سایر سیستم‌های داده‌ای نیز به خوبی تطبیق پیدا می‌کند ولی مسلما توانایی اصلی آن در هنگام کار با این فرمت داده‌ای نمایان می‌شود. لیدار در واقع یک فناوری سنجش از دور است که با استفاده از تابش لیزری قادر به اسکن زمین و درک ساختار سه بعدی آن است. این سیستم در هر ثانیه ۱۶۰۰۰ پالس نوری را در محدوده تقریبی ۱۵ سانت در ۴۰ سانت به سوی سوژه مورد نظر (زمین، جنگل، خودروها، جاده، ساختمانها، اراضی و غیره) میفرستد و با بررسی پالسهای برگشتی از آن منطقه عملیات نمونه سازی را انجام می‌دهد، داده‌های جمع آوری شده با فرمت LAS ذخیره می‌شوند.

نرم‌افزار Quick Terrain Modeller با دریافت این داده‌ها امکان تهیه مدل سه بعدی رنگی از داده‌های موجود را فراهم می‌کند. امکانات وسیع این برنامه سبب شده است تا متخصصین بتوانند به صورت چشمگیری با حجم بیشتری از داده‌ها کار کنند؛ مدلهای بزرگتری را رندر کنند؛ داده‌های موجود را با سرعت بیشتری آنالیز کنند و در نهایت پروژه خود را برای محصولات متنوعی خروجی بگیرند. مزایای ذکر شده باعث شده است تا کاربران این نرم‌افزار با حداکثر قدرت در محیطی ساده و گرافیکی نقشه‌هایی سه بعدی و دقیق از عوارض زمین تهیه کنند. «Applied Imagery»، شرکت تولید کننده این برنامه با انتشار هر نسخه از نرم‌افزار مذکور رابط کاربری آن را ساده‌تر کرده و البته بسیاری از قابلیتهای درخواستی کاربران را نیز ارائه می‌کند. Quick Terrain Modeller تقریبا هرآنچه برای نقشه‌برداری سه بعدی از عوارض زمین نیاز داشته باشید فراهم آورده است.

امکانات و ویژگی‌های Quick Terrain Modeller:
رابط کاربری ساده و به دور از پیچیدگی
امکانات گسترده برای کار با داده‌های لیدار
سازگار با سایر فرمتهای داده‌ای
امکان آنالیز مدلهای بزرگ
توانایی رندر سریع
امکان خروجی گرفتن برای دیوایسهای جی‌پی‌اس گارمین و GPX
و …

Description

Quick Terrain Modeler is the world’s premier 3D point cloud and terrain visualization software package. Designed for use with LiDAR, but flexible enough to accommodate other 3D data sources, Quick Terrain Modeler provides an easy to use software experience that allows users to work with significantly more data, render larger models, analyze data faster, and export a variety of products. These benefits enable very powerful, yet simple and intuitive, terrain exploitation.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری