AllMapSoft Google Maps Downloader 8.415

AllMapSoft Google Maps Downloader 8.415

  • کاربرد : نرم افزار دانلود نقشه های گوگل
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AllMapSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام نرم افزار کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های GoogleMaps را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند.
با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.
شما با این نرم افزار می توانید به راحتی همه نقشه گوگل را دانلود کرده و استفاده کنید و با سرعت بالا و عالی اینکار را برای شما انجام می دهد.این نرم افزار ها سرعت دانلود بسیار بالا و رابط کاربری بسیار آسانی دارند. تمامی تصاویر دانلود شده بر روی دیسک ذخیره می شوند
شما می توانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار نقشه های دانلود شده را مشاهده کنید و یا اینکه برای ایجاد یک نقشه ی بزرگ BMP، آن ها را با یکدیگر ترکیب نمایید.

Description

Google Maps Downloader is a tool that help you to get small tile map images from Google Maps. All downloaded small images are saved on the disk. You can view downloaded maps by Map Viewer Or you can combine them into a big BMP map.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری