DAEMON Tools Ultra v5.2.0.0640

DAEMON Tools Ultra v5.2.0.0640

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و ویرایش صفحات وب
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Disc Soft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای جدید از شرکت DAEMON Tools برای کار و مدیریت بر فایل های ایمیج می باشد که از طیف وسیعی از عملکردها با محیطی ساده و کاربرپسند تشکیل شده است. با استفاده از این برنامه شما قادر به قراردادن فایل های ایمیج با فرمت های مختلف MDX،MDS/MDF،ISO،CCD،CDI،BIN،NRG،ISZ و غیره در درایو مجازی که توسط برنامه ساخته می شود، می باشید. این برنامه قادر به تبدیل تمامی فرمت های ایمیج پشتیبانی شده برنامه به فرمت های MDX،ISO،MDF و MDS می باشد. ساخت فایل های ایمج از CD،DVD و دیسک های بلوری از عملکرد های اصلی این برنامه می باشد. امکان تکه تکه کردن فایل های ایمیج به چند فایل و همچنین انجام عملیات فشرده سازی دیسک های ایمیج و محافظت از دیسک های ایمیج تولید شده با این برنامه از طریق قرار دادن رمزعبور را می توان از دیگر عملکرد های مفید این نرم افزار مفید دانست.

Description

DAEMON Tools Ultra is the most powerful, ultimate and advanced imaging software we?ve ever created. Get the immense list of possibilities to work with virtual drives, create bootable USB-sticks for operating system recovery, use RAM disks to speed up your PC and evaluate the unique iSCSI Initiator that allows connecting to USB devices.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری