Lynda - 3ds Max and Maya Integration
- کاربرد : آموزش نرم افزار اصلی ساخت مدل های سه بعدی و انیمیشن سازی سه بعدی
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Lynda
- سال تولید : 2014
توضیحات
مایا و تری دی مکس دو نرم افزار اصلی ساخت مدل های سه بعدی و انیمیشن سازی سه بعدی هستند اگر بتوانیم توانایی های این دو برنامه را با هم ترکیب کنیم می توانیم پروژه های بسیار بهتر را به انجام برسانیم
با مشاهده این مجموعه آموزش استفاده ترکیبی از برنامه های مکس و مایا را خواهید آموخت
برخی از مباحث این مجموعه آموزش عبارتند از :
مدیریت و انتقال گرافیک ها بین این دو برنامه
تنظیم بافت های مشترک
آموزش آماده سازی محیط کاربری این دو برنامه برای استفاده ترکیبی از آن ها
آموزش استفاده از Maya Mode Hotkey در تری دی مکس
آموزش تنظیم واحدهای اندازه گیری به شیوه ای مشترک
آموزش رندر Texture ها
ترجمه صحنه بوسیله فرمت فایل FBX
آموزش اصلاح بافت ها و ماتریال ها و نورها
آموزش استفاده از فرمان Send to
آموزش مرتبط سازی انیمیشن و Keyframe ها در بین دو نرم افزا
آموزش ترکیب این دو نرم افزار در زمینه ساخت انیمیشن ها
با مشاهده این مجموعه آموزش استفاده ترکیبی از برنامه های مکس و مایا را خواهید آموخت
برخی از مباحث این مجموعه آموزش عبارتند از :
مدیریت و انتقال گرافیک ها بین این دو برنامه
تنظیم بافت های مشترک
آموزش آماده سازی محیط کاربری این دو برنامه برای استفاده ترکیبی از آن ها
آموزش استفاده از Maya Mode Hotkey در تری دی مکس
آموزش تنظیم واحدهای اندازه گیری به شیوه ای مشترک
آموزش رندر Texture ها
ترجمه صحنه بوسیله فرمت فایل FBX
آموزش اصلاح بافت ها و ماتریال ها و نورها
آموزش استفاده از فرمان Send to
آموزش مرتبط سازی انیمیشن و Keyframe ها در بین دو نرم افزا
آموزش ترکیب این دو نرم افزار در زمینه ساخت انیمیشن ها
Description
Maya and 3ds Max are two of the most widely used commercial software packages for 3D graphics Artists and studios commonly leverage the strengths of both toolsets, resulting in production pipelines that use more than one package Whether you're switching to one of these programs, using both at the same time, or simply need to move assets back and forth, this course illustrates invaluable techniques and best practices for integrating these two powerful Autodesk applications Aaron F Ross shows how to manage assets, harmonize the interfaces and preferences, and transfer data, materials, and scenes, making the transition between Maya and 3ds Max as seamless as possible
Topics include:
Managing and tracking assets
Setting up a shared texture library
Streamlining user interfaces
Using Maya mode hotkeys in 3ds Max
Harmonizing scene units and frame rates
Rendering procedural textures to bitmaps
Translating scenes with the FBX file format
Correcting materials, lighting, and surfaces
Using the Send To command
Baking animation to keyframes
Saving a geometry cache
Distilling complex animation with Alembic
Topics include:
Managing and tracking assets
Setting up a shared texture library
Streamlining user interfaces
Using Maya mode hotkeys in 3ds Max
Harmonizing scene units and frame rates
Rendering procedural textures to bitmaps
Translating scenes with the FBX file format
Correcting materials, lighting, and surfaces
Using the Send To command
Baking animation to keyframes
Saving a geometry cache
Distilling complex animation with Alembic