Planswift Professional v9.0.18.6

Planswift Professional v9.0.18.6

  • کاربرد : نرم افزاری برای برآورد و تخمین مواد و هزینه های ساخت و سازهای ساختمانی
  • نسخه :Version 9.0.18.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : PlanSwift
  • سال تولید : 2011

توضیحات

PlanSwift نرم افزاری برای برآورد و تخمین مواد و هزینه های ساخت و سازهای ساختمانی است. در پروژه های ساختمانی یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت، برآوردهای درست مالی است. پروژه ای که بدون تخمین آغاز شود و بعد از مدتی از شروع فعالیتها با کمبود بودجه مواجه شود یک پروژه شکست خورده تلقی میشود. هیچ کسی دوست ندارد این اتفاق بیفتد به همین دلیل متخصصین قبل از انجام پروژه دست به تخمین هزینه های مختلف میزنند. این کار اگر چه به صورت دستی نیز امکان پذیر است ولی از آنجایی که تعداد فاکتورهای دخیل در تخمین مواد و هزینه ها خیلی زیاد هستند احتمال اشتباه انسانی بسیار محتمل است و از طرفی سرعت انجام کار نیز بسیار کاهش پیدا میکند.

نرم افزارهای مختلفی برای انجام این تخمین ها ارائه شده اند که PlanSwift یکی از ابزارهای مهم در این حوزه میباشد. با استفاده از این برنامه میتوانید هزینه مرتبط با فونداسیون، مقدار مصالح ساحتمانی لازم، میزان هزینه کرایه دستگاه های ساخت و ساز، ماشینها، دستمزد کارگرها، دستمزد پیمانکاران و … را تخمین بزنید. میزان تناژ و مبلغ کل تهیه اسکلتهای فلزی و بتنی ساختمان را تخمین بزنید. مبلغ سود و زیان حاصل از پروژه را با دقت بالایی محاسبه کنید. استفاده از این برنامه سرعت و دقت تخمین را بالا میبرد. نیازی نیست که یک ماشین حساب و قلم و کاغذ کنارتان باشد. شما تنها مقادیر مورد نیاز برنامه را وارد میکنید و در انتها یک گزارش کامل و دقیق تحویل میگیرید. یکی از مزیتهای برآورد نرم افزاری امکان تغییر در آینده است. شما در هر لحظه میتوانید با تغییر یک پارامتر، سایر قیمتها را به صورت بروز شده مشاهده کنید در حالی که در حالت دستی تغییر یک قسمت از محاسبه مساوی است با انجام مجدد تخمینها برای سایر قسمتها.

Description

We downloaded the trial and were immediately blown away. It is perfect for takeoffs which is what we need it for. It has saved us time and money and is dead on accurate. The tutorial and customer support is awesome. Great product and we will be using it for a long time to come.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • حامد
    (21:56)   1399/1/3
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام و خسته نباشید.
    بنده برنامه را نصب کردم و برای فعال سازی به مشکل برخوردم و با وارد کردن کد فعال سازی به صورت دستی برنامه اعلام میکند که کد نامعتبر است.
    میخواستم درخواست کنم که اگر امکان دارد راهنمایی کنید.
    ممنونم
  • محمد
    (18:17)   1398/4/27
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    عالی , پاینده باشید

بارگزاری