ACDSee Video Studio 2.0.0.588 x64

ACDSee Video Studio 2.0.0.588 x64

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش ساده فایلهای ویدیویی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : ACD Systems
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد جهت ویرایش و تدوین انواع فایل های ویدئویی ( با قابلیت فیلم برداری از صفحه نمایش ) می باشد که برخلاف نرم افزارهای سنگین و حرفه ای ویرایش فیلم دیگر، با محیط کاربری ساده و آسان خود، اصلی ترین کارهای ویرایش فیلم را برای کاربران غیر حرفه ای انجام می دهد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید یک فیلم را ویرایش و یا به عبارتی میکس کنید و کارهایی از قبیل ویرایش سریع صدا و تصویر یک فایل ویدئویی، قرار دادن جلوه های تصویری ساده بر روی ویدئوها، صداگذاری فیلم ها، قرار دادن آرم یا نوشته دلخواه بر روی ویدئوها و ... را در محیطی ساده و به دور از پیچیدگی های نرم افزارهای حرفه ای انجام دهید، این نرم افزار محصول جدید کمپانی مشهور و نام آشنای ACD Systems می باشد .

Description

Simple to use, yet versatile, ACDSee Video Studio 2 is value-based video editing without the learning curve. Import your own footage, work with your existing media, or generate your own. Create, edit, split, trim, and merge audio and video recordings, add captions and transitions, and make custom selections to build the ultimate viewing experience. Record anything on your screen or yourself, render in HD, and then seamlessly share your masterpiece on social media from right inside the program.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری