The Foundry MODO v11.2v1

The Foundry MODO v11.2v1

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی حرفه ای مدل های سه بعدی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : The Foundry
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار پیچیده، قابل اعتماد و قدرتمند است که برای طراحی، نقاشی، مدلسازی و رندر مدل های سه بعدی، توسعه داده شده است. در حقیقت این نرم افزار یکی از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین نرم افزارها برای ساخت مدل های سه بعدی است، که دارای سرعت و قابلیت های فوق العاده زیادی می باشد و در اکثر فیلم ها و کارهای طراحی و مدلسازی های حرفه ای از آن استفاده می شود. امکانات و ویژگی های زیاد این نرم افزار باعث شده است که از آن در زمینه طراحی بازی، جلوه های ویژه فیلم، تولیدات ویدئویی، هنرهای گرافیکی و طراحی تجسمی، استفاده شود. در واقع این نرم افزار امکان مدلسازی، متریال، انیمیشن و رندرینگ را برای شما فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MODO:
- مدلسازی
- موتور شبیه سازی
- رندر مدل های سه بعدی
- کاراکتر انیمیشن
- sculpting
- مدل های Accurate lighting
- طراح سطحی
- جلوه های ویژه
- Fur sculpting
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

MODO is your starting point for creative exploration. Whether you're creating addictive real-time experiences, innovative product designs, compelling advertising images, or engaging film and video content, MODO's artist-friendly tools let you iterate freely to realize your ideas' full creative potential.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری