مکالمات روزمره انگلیسی به روش خارق العاده / TEC Method - Classic

مکالمات روزمره انگلیسی به روش خارق العاده TEC Method - Classic

  • 3.3 (19 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 4

توضیحات

TEC Method سیستم آموزشی جدیدی است که برای اولین بار فکرافزارهایی به سبک لایتنر را نوشتاری کرده و نیاز به وسایل گرانقیمت و حجیم را مرتفع ساخته و آن را در غالب چند کتاب، کتابچه و فلش کارت عرضه نموده است. البته در این جا تمام جملات مربوط به کتاب اول، یکجا و بدون رعایت روش TEC Method آورده شده است.

TEC Method از بین چهار رکن اساسی یادگیری (یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) رکنِ نوشتن (writing) را محور قرار داده و به این وسیله قصد دارد سه رکن دیگر را همزمان و همراستا با آن درگیر سازد. زیرا هنگام نوشتن انسان ناخودآگاه با خود حرف میزند (یک مکالمه درونی)، بعضیها زیر لب و بعضیها ذهنی (speaking)؛ سپس زیر لب گوییها یا گفتار های ذهنی از طریق گوش یا مغز شنیده میشوند (listening)؛ و زمانی که مینویسیم، یک بار دیگر با چشم آن را میخوانیم (reading).
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری