اصول رانندگی حرفه ای و نگهداری از خودرو به زبان ساده

اصول رانندگی حرفه ای و نگهداری از خودرو به زبان ساده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا فریدون نژاد
  • تعداد صفحه : 210

توضیحات

کتاب شماره 21 از مجموعه کتابهای الکترونیکی دانش و زندگی
اگر به هر دلیلی رانندگی می کنید، اگر قصد خرید خودرو را دارید، اگر قصد گرفتن گواهینامه را دارید و ... به شما پیشنهاد میکنم حتماً خواندن این کتاب را از دست ندهید.
هدفم از ارائه این کتاب افزایش آگاهی و یادآوری در مورد رانندگی صحیح و حرفه ای و نگهداری اصولی از خودرو می باشد، در این کتاب با نکات و ریزه کاری های آموزنده و مهمی آشنا خواهید شد که احتمالاً قبلاً نمی دانستید و مطمئنم رعایت این اصول و نکات برای رانندگی ایمن و نگهداری و طول عمر بیشتر خودروتان مفید خواهد بود، یادمان باشد رانندگی درست، یک هنر و سراسر هیجان و کسب تجربه شیرین خواهد بود به شرطی که تک تک ما فرهنگ و اصول آن را به درستی رعایت و اجرا کنیم و مشکلات را مدام به گردن جاده ها، معابر، کوچه ها، خودرو ها و ... نیندازیم!!!
عمل به هر کدام از این نکته ها می تواند در حفظ سلامت شما و خودروی شما در رانندگی به کارتان بیاید ، مطالب این کتاب در بخش های مختلفی از جمله : نگاهی به خودرو ، بخش نگهداری از خودرو ، بخش هشدارهای مهم،اصول ها و . . . و در نهایت تصاویری از تصادفات در ایران و مطالب مفید دیگر برای شما عزیزان آماده شده است.دانلود این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری