Intel Parallel Studio XE 2017 Update 5

Intel Parallel Studio XE 2017 Update 5

  • کاربرد : کامپایل بهینه برنامه هایی بر مبنای فرترن و ++C با قابلیت پردازش موازی
  • نسخه :Version XE 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intel Parallel Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

محصول نرم افزاری از شرکت اینتل برای کامپایل بهینه برنامه هایی بر مبنای فرترن و ++C با قابلیت پردازش موازی است، در واقع هدف اینتل از ارائه این بسته نرم افزاری فراهم کردن یک محیط برنامه نویسی با قابلیتهای مختلفی از جمله پردازش موازی است تا برنامه نویسان بتونن برنامه های خود را در بهینه ترین حالت پیاده سازی کنند و از حداکثر قدرت و سرعت اجرا بر روی پردازنده های خانواده Intel® Xeon® processors و Intel® Xeon Phi™ coprocessors بهره مند شوند. با توجه به اینکه سازنده پردازنده های اینتل این نرم افزار رو ارائه کرده، با اطمینان بالایی میشه از این برنامه استفاده کرد، این نرم افزار شامل ابزارهای و کتابخانه ها مختلفی برای چند نخی، ریاضیات و کار با اعداد، کار با داده و فایل های مدیا و … برای افزایش سرعت برنامه نویسی است، همچنین دارای پروفایلرها و آنالیزرهای مختلفی برای تحلیل و بهینه سازی کدهاست، علاوه بر این از دیباگر قدرتمند این نرم افزار برای عیب یابی کدهای نوشته شده هم نمیتوان گدشت، در نهایت Intel Parallel Studio راه حلی ساده، سریع و مطمئن جهت برنامه نویسی موازی برای نسل آینده پردازنده هاست.

امکانات و ویژگی های Intel Parallel Studio :
دارای کامپایلرهای ++C/C و Fortran
بهره مندی از کتابخانه ++C و جاوای افزایش سرعت تحلیل داده ها
بهره مندی از کتابخانه ریاضیات MKL برای زبان ++C و فرترن
کتابخانه چند نخی TBB برای ++C
کتابخانه داده و رسانه IPP برای زبان ++C
دارا بودن دیباگر نخها و رصد کننده حافظه برای ++C و فرترن
پروفایلر جهت بررسی کارایی برنامه در زبان های C++, Fortran, C# و Java
کتابخانه MPI برای زبان ++C و فرترن
پروفایلر و تحلیلگر ITAC MPI برای ++C و فرترن
کتابخانه کار با اعداد برای فرترن
و …

Description

Intel Software have launched their latest version of Intel Parallel Studio XE 2018 Update 1. Intel Parallel Studio XE tool suite simplifies the design, development, debug, and tuning of code that utilizes parallel processing to boost application performance.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری